Therese Viklund #1 Jäsen · 20 viestiä 16 heiäkuu 2024 klo 14:30 Therese Viklund Jäsen 20 viestiä 16 heiäkuu 2024 klo 14:30 #1 Rakennamme uutta kaiderakennetta ensimmäistä kertaa elämässämme. Mitä emme ota huomioon? Miten ikinä leikkaamme, alaosasta tulee liian korkea. Kuinka kappale 1 tulisi leikata eli se pieni pala ja sitten loput kaiteen alaosasta?
Rakennamme uutta kaiderakennetta ensimmäistä kertaa elämässämme. Mitä emme ota huomioon? Miten ikinä leikkaamme, alaosasta tulee liian korkea. Kuinka kappale 1 tulisi leikata eli se pieni pala ja sitten loput kaiteen alaosasta?
Fotografen #2 Harrastajasähköasentaja · E · 15 368 viestiä 16 heiäkuu 2024 klo 14:33 Fotografen Harrastajasähköasentaja E 15 368 viestiä 16 heiäkuu 2024 klo 14:33 #2 Sinun täytyy sahata kulma keskellä kulmaa, muuten leikkaukset ovat eri pituisia. https://www.byggahus.se/forum/threads/kapa-hoern-pa-altandel-hjaelp-med-grader.117377/ Esimerkki:
Sinun täytyy sahata kulma keskellä kulmaa, muuten leikkaukset ovat eri pituisia. https://www.byggahus.se/forum/threads/kapa-hoern-pa-altandel-hjaelp-med-grader.117377/ Esimerkki: