2 447 lukukertaa ·
8 vastausta
2k lukukertaa
8 vastausta
Miten te olisitte tehneet tämän? Kipsi laastille
Olen parhaillaan siistimässä huonetta, tämä huone on varmasti 100 vuotta vanha, koska se rakennettiin 1920-luvulla.
Minulla on pieni dilemma täällä: huono taloustilanne enkä halua kiinnittää koko seinää. On noin 60 cm osa, joka on vanha puu-uuni (toisella puolella).
Tässä oli ennen vaatekaappi.
Kuinka kiinnitän tämän kipsilevyn tähän? Onko tähän soveltuvia ruuveja?
Kipsilevyyn tulee sitten remonttitapetti.
Keltainen on koolaukset, punainen on betonia/laastia.
Minulla on pieni dilemma täällä: huono taloustilanne enkä halua kiinnittää koko seinää. On noin 60 cm osa, joka on vanha puu-uuni (toisella puolella).
Tässä oli ennen vaatekaappi.
Kuinka kiinnitän tämän kipsilevyn tähän? Onko tähän soveltuvia ruuveja?
Kipsilevyyn tulee sitten remonttitapetti.
Keltainen on koolaukset, punainen on betonia/laastia.
Liimaaminen PL400/600:lla toimii todella hyvin.
Jos minulla olisi huono taloudellinen tilanne, en varmaan valitsisi remonttitapettia, eikö se olekin aika kallis? On parempi ja ei ole kovin vaikeaa tasoittaa.
Ensimmäisellä kerralla kun laitoin uutta kipsilevyä, tein saman ja laitoin remonttitapetin, ajattelin että se on parempi kuin tasoittaminen. Voi kuinka väärässä olinkaan.
Ensimmäisellä kerralla kun laitoin uutta kipsilevyä, tein saman ja laitoin remonttitapetin, ajattelin että se on parempi kuin tasoittaminen. Voi kuinka väärässä olinkaan.
Yksi säkki gipsputs toimii täydellisesti, se pysyy erittäin hyvin. Säkin jäljellä olevan osan voit käyttää tasoitteena saumoissa, niin ainakin minä tein hyvällä tuloksella.
Liimasin paperinauhan vävlim:llä jokaiseen saumaan kipsilevyissä, sen jälkeen päälle gipsputs.
Liimasin paperinauhan vävlim:llä jokaiseen saumaan kipsilevyissä, sen jälkeen päälle gipsputs.
Eikö hiominen ollut hirveän työlästä? Kipsilaasti on paljon kovempaa kuin tasoite.Denniis sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Kynnys tai ei, mitä te olisitte tehneet?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Hur hade ni gjort anslutning mellan golv och trappa?
Golv -
Hur hade ni gjort? (Inglasad Veranda/Utekök/Uterum)
Altan & Uteplats -
Kabelförläggning, hur hade ni gjort?
El -
Bygga en campervan - Hur hade ni gjort?
Bilar & andra fordon