Olen asentamassa parkettia klinkkerilattian päälle. Lattiassa on epätasaisuuksia, joten oletan, että olisi parasta tasoittaa tasoituslaastilla ensin. Mutta kun etsin tietoa tasoituksesta, löydän vain linkkejä, joissa kerrotaan kaadon tekemisestä kylpyhuoneessa jne.

Onko jollain vinkkejä elokuvasta tai tekstistä, joka kuvailee, miten edetä ja mitä tarvitaan?

Lattialämmitin on lattian alla, joten tuotteiden on oltava yhteensopivia sen kanssa.

Se on muuten noin 20 neliömetriä. Vaikeaa saada itse tehtyä?

Ei ongelmaa tasoitteen levittämisessä, mutta jos et ole koskaan tehnyt sitä, hanki apua siihen.

Ok. Ajattelin, ettei se olisi niin hankalaa? Eihän se ole kuin muutama mm. Eikö siihen sekoiteta helposti valuvaa, jotta se leviää tasaisesti? Vai täytyykö se onnistua tasoittamaan tasaisesti?

B
Tarvitsetko edes tasoittaa silloin?
https://www.bauhaus.se/golv-kakel/golv/foam-fuktsparr

On olemassa kaikenlaisia paperi- tai foam-tuotteita, joita voidaan käyttää kahden alustan välillä.

Kuulostaa siltä, että sinun pitäisi käyttää diffuusioavointa tuotetta. Olen joskus yhdistänyt paperin ja foamin, jotta voisin paikallisesti rakentaa jonkin neliömetrin muutaman millimetrin ylimääräiseksi.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.