Kuinka sijoittaa katospotit? Onko symmetria välttämätön?

Toimiiko ratkaisu B myös? Ei aina kodissa ole symmetriaa, voi olla portaat edessä, taulu, jota haluaa valaista, ikkunasyvennys jne., joskus haluaa sijoittaa katospotit eri paikkoihin, mutta samaan aikaan niiden pitäisi näyttää hyvältä eikä oudolta.

Tulen hulluksi pian, miten ikinä ajattelenkaan, se ei onnistu. Verhot ovat tiellä jne. Symmetria tuntuu ehkä hienoimmalta, mutta se ei myöskään toimi. Hmmmm.....

• Kaksi vaihtoehtoista kaaviota kattospottien sijoittelulle, A ja B; A:ssa symmetrinen, B:ssa epäsymmetrinen asettelu.
voit myös valita vaihtoehdon "symmetriska grupper", riippuu tosin vähän siitä, kuinka suuri huone on. Mutta esim. kaksi vierekkäin seinää vasten, kolme muuta kulmassa, neljä sopivassa paikassa, jossa arvellaan haluavansa valoa pöydän ylle, jne.

Olen ollut rivitalossa, jossa kaikki sisäseinät oli purettu ja katossa oli yli 50-60 upotettua valaisinta, jotka oli asennettu symmetrisesti. Ei näyttänyt kauniilta mielestäni, oli melkein kuin tehtaan tila... Enemmän epäsymmetriaa!

Luulen, että tunnen vatsassani mikä on oikein, voin leikkiä vielä vähän. kiitos

Muuten, oletan, että on 2 tapaa valaista, joko "yleisvalaistus" tai että haluaa valaista esineen kuten taulun.

Spoteilla on erilainen valon leviäminen, itse lamppu sellaisenaan, joka määrittää tämän, joten sillä voi leikitellä, mutta on myös mietittävä, mihin itse lamppu katossa sijoitetaan. En halua yleisvalaistusta vaan haluan valaista tauluja seinillä, joten arvaan että etäisyyden täytyy olla hieman suurempi seinästä, tietääkö joku mikä etäisyys? 70-80cm? (Katon korkeus kotonani on noin 2,40 tai 2,50, en muista)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.