Minulla on joukko seinäkiinnikkeitä, jotka näyttävät suunnilleen tältä (katso kuvat) ja jotka pitävät vesiputkea seinää vasten.
Kiiltävä krominen seinäteline pitää kiinni pystysuoraa putkea kylpyhuoneen seinällä.

Nyt olen vaihtamassa kaiken silikonisauman kylpyhuoneessa samalla kun vaihdan suihkulasin, ja siksi minun täytyy irrottaa putki päästäkseni käsiksi silikoniin takana. Mutta en oikein ymmärrä, miten sen saa irti. Se näyttää ja tuntuu siltä, ​​että siinä on kaksi erillistä osaa, jotka voidaan erottaa, mutta en ole varma kuinka.

• Vesiputken seinäkiinnike kylpyhuoneessa, metallinen kiinnike pitää putkea seinää vasten.
  • Seinään kiinnitetty krominen vesiputken pidike, jossa näkyy ruuvi ja silikonikerros.
P
Klamma koostuu kahdesta osasta, sisäisestä osasta, joka useimmiten ruuvataan seinään, ja seuraavaksi kromatusta suojakannesta, joka puristetaan paikalleen ja napsahtaa kiinni.

Joskus painetaan hieman sisäänpäin reikään ja vedetään hieman ulospäin kromisesta osasta, niin se irtoaa.

Löytyi vain kuva yhdestä, jossa on 2 putkea, mutta se on usein sama tai samanlainen periaate.

napsautuskiinnikkeet, joita joko laitetaan reikään tai vedetään hieman ulospäin, jotta muovi irtoaa.

• Klamman jaa kahteen osaan, sisältäen ruuvin ja kaksi rengasta. Kromattu täcklock ja sisäinen osa voidaan kiinnittää seinään.
  • Tykkään
BirgitS
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.