Tarvitset 145*45 C24 puutavaraa V-kattotuolilla.

Luulen, että se firma, jolta kysyit, teki niin vain, jotta sinulla olisi tilaa eristykselle.

Joten nykyiset kattotuolisi ovat ylidimensionoituja siis :), tosin sinulla ei ole kannattimia.

Voiko olettaa, että niin vanha puutavara on pykälän parempi kuin C24 myös?

huggan sanoi:
Tarvitset 145*45 C24 puutavaraa V-kattotuolilla.

Luulen, että se firma jolta kysyit, teki niin vain jotta sinulle jäisi tilaa eristykselle.

Joten nykyiset kattotuolit ovat ylimitoitettuja :), vaikka sinulla ei ole tukia tosin.
Nice! Sitten pitäisi myös toimia kahdella ruuviliimatulla 45*120 vai? Tulee vahvempi kuin 45*145, jos olen ymmärtänyt oikein.

Räknenisse sanoi:
Eikö voi laskea, että niin vanha puutavara on hieman parempaa kuin C24 myös?
Varmasti kasvanut hitaammin, joten se voi hyvinkin pitää paikkansa :)

Rakennustarvikkeet Byggmaxilla ei ole 45x120 kokoisena C24 :( Pienin koko, mitä heillä on, on 145 :(

tlundberg sanoi:
Paitsi että Byggmaxilla ei ole 45x120 C24 :( Pienin koko, mitä heillä on, on 145 :(
Onhan monia muitakin paikkoja kuin vain ByggMax?

• Tykkään
Stugrenoverare
  • Laddar…
Kyllä, meillä on myös Beijer, mutta mieluiten en asioi siellä. Olen menettänyt täysin luottamukseni henkilökuntaan sen jälkeen, kun sain täysin virheellistä "apua" ja epäystävällistä kohtelua.

Mutta toki, voisinhan itse vähän keräillä heidän puutavarapihastaan...

tlundberg sanoi:
Joo, meillä on Beijer myös, mutta en mielellään asioi siellä. Olen täysin menettänyt luottamukseni henkilökuntaa kohtaan, kun olen saanut täysin väärää "apua" ja ikävää kohtelua.

Mutta tosiaan, voisinhan toki itse kerätä vähän heidän puutavarapihalta...
Vaihtoehto on ostaa 45x145 ByggMaxista ja sitten halkaista ne 45x120 itse. Vähän enemmän työtä, mutta ei se niin paha ole.

Ja, olen miettinyt ajatusta. Ehkä päädyn käyttämään yksinkertaista 145:a kun on aika asentaa kattotuolit. Ja sitten kun tulee halu sisustaa yläkerta, poistan 25mm ja vahvistan toisella sahatulla 145:lla.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.