1 932 lukukertaa ·
4 vastausta
2k lukukertaa
4 vastausta
Miten minun pitäisi verhota tämä seinä raakapontilla?
Olen aloittanut pesutuvan remontin ja suunnitelmana on asentaa vaakasuora raakapontti, kun olemassa olevat seinät ovat poissa (myös penkki, joka näkyy kuvassa, poistetaan). Kysymys on, miten teen täällä? Pitäisikö minun laittaa muovi eristeen päälle koko matkalta alas ja lekablokkien päälle? Voinko naulata lekablokkeihin? Vai pitäisikö minun asentaa lisää koolauksia, jotka ulottuvat alaspäin lekablokkien päälle ja naulata raakapontti niihin? Olen aiemmin naulannut raakaponttia piilokiinnityksellä, olettaisin, että on helpompaa ja nopeampaa vain ruuvata se kiinni. Kysymys on, kuinka paljon se näkyy, jos ruuvaan sen kiinni. Se maalataan valkoiseksi. Otan kiitollisena vastaan kaikki vinkit ja neuvot!

Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Ruuvi piilotettuna ponttiin!tralopp sanoi:
Paljon helpompaa kuin naulata, koska ei tarvitse palata nauloja lyömään viimeistä pätkää alas.
Tämä ruuvi on erinomainen työskennellä sekä seiniin että lattioihin. Suosittelen!
Ota esim. 14223 tästä linkistä: http://www.gunneboindustries.com/sv-se/Fastening/Produkter/Skruv/Listskruv/Golv-sockelskruv/
Klikkaa tästä vastataksesi