On talon verannalla "betonisia" parveke, joka on sen päällä, se on huonossa kunnossa ja parvekkeen toisen pylvään alla oleva laatta on murtunut ja vajonnut muutamia millimetrejä ehkä, tämä täytyy tietysti korjata jollain tavalla, mutta en oikein tiedä miten, yksi ajatus oli kiinnittää 2 tukevat palkit pylväiden sivuille, sitten nostaa ne tunkilla, ja sitten valaa uuden betonilaatan verannalle, mutta se tuntuu erittäin työläältä, poistaa vanha laatta, jotenkin tehdä muotti, joka ei vuoda koko betonia...
onko teillä mitään kätevämpiä ratkaisuja? liitän pari kuvaa siitä, miltä se näyttää...