627 lukukertaa ·
4 vastausta
627 lukukertaa
4 vastausta
Miten käsitellä muuria?
En tiedä miten tarkistaa minkä värityypin se on.
Mutta lähetin sähköpostia Jotunille ennen julkisivumaalausta (minulla on seinät maalattu silikaattimaalilla). Hän kirjoitti, että voin joko jatkaa silikaatilla maalaamista tai maalata päälle Drytech Murilla. Mutta Drytech Murille ei voi maalata päälle silikaattimaalilla. Jatkoin kuitenkin silikaattimaalilla, joten en voi sanoa mitään siitä, millainen tulos olisi ollut.
Mutta lähetin sähköpostia Jotunille ennen julkisivumaalausta (minulla on seinät maalattu silikaattimaalilla). Hän kirjoitti, että voin joko jatkaa silikaatilla maalaamista tai maalata päälle Drytech Murilla. Mutta Drytech Murille ei voi maalata päälle silikaattimaalilla. Jatkoin kuitenkin silikaattimaalilla, joten en voi sanoa mitään siitä, millainen tulos olisi ollut.
Suuret lohkeamat putoavat, otan ne mukaan maalikauppaan, niin he voivat varmasti sanoa, mikä se on.knyh sanoi:
En tiedä, miten voi tarkistaa, mikä värityyppi se on.
Kuitenkin lähetin sähköpostia Jotunille ennen julkisivumaalausta (minulla on seinät maalattu silikaattimaalilla). Hän kirjoitti, että voin joko jatkaa maalaamista silikaatilla tai maalata Drytech Mur -maalilla päälle. Mutta Drytech Mur -maalin päälle ei voi maalata silikaattimaalilla. Kuitenkin jatkoin silikaattimaalilla, joten en voi sanoa, millainen tulos olisi ollut.
Remontoija
· Uppsala
· 2 164 viestiä
Koputa kevyesti vasaralla nähdäksesi, irtoaako rappaus tai kuuluuko ontto ääni. Vaihtoehtoisesti käytä teräsharjaa niissä paikoissa, missä maali on irronnut, nähdäksesi kuinka suuret vauriot todella ovat. Kokemukseni mukaan kellarin kanssa työskennellessäni on, että yleensä enemmän maalia irtoaa kuin luulee. Pitäisikö sinun rappata uudelleen vai ei, sanoisin, riippuu siitä, kuinka paljon rappausta irtoaa työskennellessäsi. Jos tulee syviä kuoppia tai jos rappaus irtoaa suurina paloina, sinun tarvitsee korjata. Pienempien epätasaisuuksien kanssa voit ehkä elää vain maalaamalla päälle.
Klikkaa tästä vastataksesi