Snailman
biltema on nauhapakattuja nauloja 65x2,8 kuumasinkitty = pysyy hyvin, niitä voi irrottaa ja lyödä käsin...

sen pitäisi sopia 45 runkoon

mutta olisin varmaankin myös ottanut naulapyssyn...

Viimeksi muokattu:
Eikö olekin niin, että naulapyssyt rikkovat viket, olen nähnyt pelottavia esimerkkejä tästä
ja käsi sydämellä meneekö nopeammin, kun asennetaan spånt 17 mm sisätiloissa?

Snailman
joo, ajattelin lähinnä raakalautaa kattotuoleihin, ulkopaneelin naulasin ilman naulapyssyä (50mm nauhanaulat (paneeli 22 mm harva 28 mm=50mm), tuli muutama laatikko, ainakin 5 tai jotain...):O

Mutta vakavasti puhuen, mistä voi ostaa puutavaraa?
Olen alkanut kyllästyä Beijeriin.

Onko Optimera parempi?

En tunne puutavaraliikkeitä paikkakunnallasi, mutta olen ostanut Byggmaxista sekä toiselta paikalliselta myyjältä
22 mm, jotka on asetettu ullakon kattopalkkien päälle vain kiinnitetty muutamalla ruuvilla, ne ovat kuivuneet yhteen mutta eivät ole vääntyneet.

Elkludde sanoi:
Eikö olekin niin, että naulapyssyt rikkovat viket, olen nähnyt pelottavia esimerkkejä tästä
ja käsi sydämellä meneekö nopeammin 17 mm pontin kiinnitys sisätiloissa
Iskunsyvyys on säädettävissä useimmissa laatukoneissa. Jos kompressorisi on liian huono, paine vaihtelee ja saat eri iskun syvyyksiä riippuen kuinka kauan sitten se nosti paineen.
Mielellään sinulla tulisi olla 8-10 baarin kompressori säätimellä, jolloin voit pitää tasaisen paineen.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.