Hei!
Yritän vähän siistiä eteistäni. Olen miettinyt kauan, miten saada kattokruunut parhaalla tavalla paikoilleen. Minulla on nimittäin vähän outo ratkaisu portaiden osalta, jotka johtavat yläkertaan. Talossa on vintiö, joka "työntyy yli" portaiden. Tarvitsisin vähän vinkkejä ja neuvoja, miten tämä voisi näyttää siistimmältä. Liitän kuvia.
Kiitos etukäteen!

• Takaviistokatto ja portaikko, seinällä on peili rottinkikehyksillä, maalipinta osittain kulunut.
  • Valkoinen portaikko, jossa on vaakasuorat paneelit katossa ja pystysuorat paneelit seinässä. Peilirunko ja vanha kaide näkyvät.
  • Valokuva kattohuoneistosta, jonka katto tulee esiin portaikon päälle. Näkyvissä on valkoinen paneelikatto, ovi ja peili seinällä.
Joo, olen ollut unne sellaisissa. Sitten voin viimeistellä listat niitä vasten. Ja jättää asentamatta lista itse portaiden päälle. Sen sijaan voin laittaa kapean kulma-peitelistin siihen. Mutta ongelmana on, että olen hieman allerginen peitelistalle, jotka ikään kuin päätyvät "päälleen"..

Vaihtoehto on sääntö / palkki, joka kattaa kattolistan plus muutaman cm, joten saat kokonaisen katon... eli listat x neljä sivua. Ja vältyt päätypaneelin peitelistalta portaikossa.

• Tykkään
GEBER
  • Laddar…
Abeslut! Se kuulostaa hyvältä idealta. Otan sen mukaan!👍

• Tykkään
Mazen
  • Laddar…
Minulla on tämä ratkaisu miinus neljäs lista hallissani, kun poistin seinän, joka jätti reiän kattoon ..
Valkoinen katto, jossa puupalkki ja koristeellinen seinäkuviointi. Katto aukesi seinän poistamisen jälkeen.

• Tykkään
GEBER
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.