Taloni oli pieni remontti, josta tuli täydellinen remontti.
Äskettäin poistin elementtiputket ja vähän laastia/sinistä betonia tuli mukana. Sisällä näin yhden palkin, joka kulkee kellarin yli. Seinämä oikealla on ulkoseinä. Suoraan edessä on entinen suihkutila kellarilla. Lattia on eristetty mineraalivillalla.
Kun pistän palkkia veitsellä, se menee noin 1-2 cm sisään. Palkki murenee todella helposti.
Noin 40 cm syvemmällä (kuvassa näkyvästä kohdasta) palkki näyttää hyvältä, ja kun pistän veitsellä, se jättää vain pisteen.
Miten tämä tulisi korjata?
ps. toivottavasti tämä on oikea foorumi ja kuvat ovat tarpeeksi hyviä (valo ja kamera eivät oikein halunneet tehdä yhteistyötä)
ds.