En ole nähnyt ainuttakaan pallettihuonekalua, jonka kantaisin kotiini...:confused:
 
  • Tykkään
FullForce
  • Laddar…
Stefan N sanoi:
En ole nähnyt yhtäkään huonekalua, joka olisi tehty lavasta, jonka haluaisin kantaa sisään minulle...:confused:
Harmi, toivoin, että joku tulisi hakemaan minun lavani :p
 
Aidan voi tehdä. OBS se ei ole valmis kuvassa, hän on nyt rakentanut kerroksen lisää makuulla myös. Tyylikästä?

Vaaleanvihreä talo, keskeneräinen puuaita edessä ja pihaa, jossa auto.
 
ullberg
Tuokin oli yksi vaihtoehto. staket eivät siis tarvitse rakennuslupaa, jos korkeus on enintään 120 cm? Ehkä ei aivan minun makuuni, mutta olihan se ainakin kekseliästä…
 
hus_av_lastpallar.jpg
 
  • Tykkään
oobum ja 1 muu
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.