Minulla on viisi kuormalavaa pihalla joidenkin pienten projektien jäljiltä. Mitä teen niillä? Heitän kaatopaikalle, vai voiko ne palauttaa johonkin?
Epäilen, että kukaan haluaisi hakea niitä, kun kyse on niin vähäisestä määrästä.
 
Onko ne EU-lavoja, saat niistä muutamia kymppejä kunnon mukaan. Moni keräilee näitä. Esimerkiksi eräs oli kerännyt niitä Kungenskurvassa aiemmin, en tiedä ovatko ne vielä siellä.

Jos ne eivät ole EU-lavoja, ne voi vain sahata paloiksi ja polttaa tai viedä kaatopaikalle.
 
ullberg
Jos ne ovat EUR-lavoja, voit myös hankkia "lavanjalat" (en tiedä, mitä ne oikeasti kutsutaan), ja niistä saa aika hyviä työpöytiä pienempiin tehtäviin. Näitä voi myös ilman suurta harkintaa sahata upposahalla (varo vain nauloja sahan takia).

/U

EDIT: näyttää siltä, että ne todella kutsutaan lavanjaloiksi http://www.olmab.se/products.php?cid=95&pid=308 ehkä ne voi löytää edullisemmin muualta...
 
bardexa sanoi:
Ostan nämä lavanjalat [REKLAM]. Ostin omani 10 vuotta sitten ja ne ovat edelleen käytössä, loisto sijoitus jos minulta kysytään! Olen ajatellut ostaa muutamia pareja myös eri kokoisina. :)
Käytän näitä sekä työpöytänä että ruokapöytänä, kun meillä on paljon vieraita juhlissa ulkona ym.
§5 Halvempi täälläkin!
Tämä on kuluttajafoorumi, tarkoitettu kuluttajille.

En kuitenkaan koskaan ostaisi yrityksiltä, joilla ei ole lukutaitoista henkilökuntaa! ;)

§5, §5.2
 
Mikael_L
On vaikka kuinka paljon tekemistä:

Olohuoneen sohvaryhmä ja pöytä, valmistettu valkoisiksi maalatuista lastalavoista, koristeltu tyynyillä ja kukilla, asetettu terassille.

Kollaamaisia huonekaluideoita: ruokailuryhmä, hyllyt, kokouspöytä, kynttiläjalat ja tuoli valmistettu lastpalleista.

Lastenlavoista tehty pöytä olohuoneessa, jonka päällä sisustusesineitä ja kirjoja, sohvaryhmä taustalla.

Puisiteline, joka on tehty puulavoista ja jossa on pyörät pohjassa, seisoo puisella terassilla tiiliseinän edessä.

Puurakenteinen hylly, jossa koriste-esineitä ja tauluja, tehty kierrätetyistä lastpalleista sisustustarpeisiin.

Tein kuvahaun hakusanalla roligt lastpallar

Satoja muita ideoita ilmestyy.
 
  • Tykkään
Bo.Siltberg ja 1 muu
  • Laddar…
Fred vom Jupiter sanoi:
Minulla on viisi kuormalavaa pihalla pienten projektien jälkeen, jotka olen tehnyt. Mitä teen niillä?
Kuivaa puuta päällä. :)
 
Säilytä kaikenlaisia tavaroita...sekä autotallin sisällä että ulkona......lavakaulukset ja lavatrukki ovat välttämättömiä... :D
 
Tämä on myös hieno.

Huone, jossa on maalaismainen sänky puisella päädyllä, koristeltu useilla koristetyynyillä, kynttilä ja koriste-esineitä matolla edessä.
 
Säilytätkö talvi/kesärenkaat uudessa korkeavarastossasi?
 
Ei koskaan tiedä milloin tarvitsee lastpallia, laita ne syrjään ja katso ja odota.

Kasaan polttopuita niiden päälle, käytän pallben työpöytien tekoon.
Rakensin kerran sillan puron yli, pohjan roskasäiliöpidikkeelleni. Mahdollisuudet ovat rajattomat!
 
Voitko lastata niihin jotain sillä välin.
 
Korvgubbe
Rakensin laiturin kuormalavoista. Muutama päätyi lavanjalkoihin ja toimii erinomaisesti työpöytänä.
On typerää heittää niitä pois mielestäni, kuormalavalle löytyy aina käyttömahdollisuus!
 
Ennen kuin raahaat sisään lavoja ja teet pöytiä ja muita niistä, kannattaa miettiä, mitä niissä on voinut olla. Se voi olla mitä tahansa sementistä, öljystä syövyttäviin aineisiin.

Yksityishenkilöiden omistamat lavat ovat useimmiten "rakennuslavoja", jotka ovat ohittaneet A-lavan ja B-lavan vaiheet ja lopulta tulleet rakennuslavaksi.

Saattaa olla hyvä idea ennen kuin laitat kanelipullan lavapöydälle tai nuoleskelet sängynrakennetta...

/ Mikael - joka on sitä mieltä, että lava on lava eikä mitään muuta...
 
  • Tykkään
DANNE_K_
  • Laddar…
Minulla oli muutama lava lojumassa ja tarvitsin puuvajan.
Pari 95x95 palkkia, pala peltikattoa, kaksi lavaa lattiana ja 2x2,5 lavaa sivuseiniin (rakensin talon päätyyn, joten "takaseinä" oli jo valmis) vei pari tuntia ja tuli todella hyvä.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.