14 422 lukukertaa ·
19 vastausta
14k lukukertaa
19 vastausta
Mitä tarkoittaa julkisivu kovalevyllä ja rimalla?
Hei!
Sain niin hyvää apua teiltä täällä, joten halusin vain kertoa, miten meni talon kanssa, jossa on masoniitti- ja rimoitettu julkisivu. Pieni tositarina lähtöhintojen ja loppuhintojen eroista kiinteistömarkkinoilla nykyään.....
Tämän kiinteistön lähtöhinta oli 295'. Loppuhinta (pitäkää kiinni nyt) oli 840'!!!
Olen ollut mukana niin monessa tarjouskilpailussa, jotka päättyvät yli kaksinkertaiseen lähtöhintaan, että se alkaa tuntua toivottomalta. Onko lähtöhinnat pielessä ja niin monia kiinteistöjä ei ole arvioitu oikein vai onko markkinat ylikuumentuneet? ???
Olen kyllästynyt välittäjiin ja tarjouskilpailuihin nyt joka tapauksessa. Katsotaan, jos voimme löytää jotain ostettavaa suoraan kiinteistönomistajalta sen sijaan.
Pärjäilkää ja kiitos vielä kerran kaikesta avusta!
Sain niin hyvää apua teiltä täällä, joten halusin vain kertoa, miten meni talon kanssa, jossa on masoniitti- ja rimoitettu julkisivu. Pieni tositarina lähtöhintojen ja loppuhintojen eroista kiinteistömarkkinoilla nykyään.....
Tämän kiinteistön lähtöhinta oli 295'. Loppuhinta (pitäkää kiinni nyt) oli 840'!!!
Olen kyllästynyt välittäjiin ja tarjouskilpailuihin nyt joka tapauksessa. Katsotaan, jos voimme löytää jotain ostettavaa suoraan kiinteistönomistajalta sen sijaan.
Pärjäilkää ja kiitos vielä kerran kaikesta avusta!
Se, mitä kuvailet, tuntuu hyvin tutulta. Välittäjät ovat saaneet paljon k*kaa tästä käytöksestä. Kiinteistöjen myynti on heidän elinkeinonsa. Heidän pitäisi olla niin perillä hinnoista, etteivät he erehdy niin paljon kuin kerrot.
Tietysti toimii valitettavasti niin, että he asettavat matalan lähtöhinnan houkutellakseen paljon ihmisiä - jotta hinnat sitten nousisivat paljon. Aivan kuten näemme suurilla ruokakauppaketjuilla - he houkuttelevat pienillä alennuskupongeilla ja krääsällä, ja kun kerran menemme sinne ja käytämme nämä, koriin päätyy aina paljon ylimääräistä 'kun siellä kerran ollaan'.
Joka tapauksessa oli ikävä kuulla, että teillä ei ollut mahdollisuutta olla mukana koko matkan ajan, koska vaikutit niin motivoituneelta aloittamaan :-/
Tietysti toimii valitettavasti niin, että he asettavat matalan lähtöhinnan houkutellakseen paljon ihmisiä - jotta hinnat sitten nousisivat paljon. Aivan kuten näemme suurilla ruokakauppaketjuilla - he houkuttelevat pienillä alennuskupongeilla ja krääsällä, ja kun kerran menemme sinne ja käytämme nämä, koriin päätyy aina paljon ylimääräistä 'kun siellä kerran ollaan'.
Joka tapauksessa oli ikävä kuulla, että teillä ei ollut mahdollisuutta olla mukana koko matkan ajan, koska vaikutit niin motivoituneelta aloittamaan :-/
Kiitos, se oli hienosti sanottu. Oli vähän masentavaa siinä vaiheessa, koska olin niin varma, että se talo oli tarkoitettu meille... Mutta menemme sinne taas tänään katsomaan toista taloa. Ehkä se on vielä parempi - ja halvempi...! 
Hyvää viikonloppua!
Hyvää viikonloppua!
Samoin! Kerro mielellään, kuinka menee ja milloin ilmestyy jokin mielenkiintoinen 'projekti' 
Klikkaa tästä vastataksesi