6 759 lukukertaa ·
7 vastausta
7k lukukertaa
7 vastausta
Mitä tapahtuu solumuoville, joka on suoraan maassa ajan myötä?
Kuten otsikko kuuluu, mitä tapahtuu solumuoville, joka on suoraan maassa ajan myötä? Olen tehnyt tukimuurin, joka on täytettävä maalla, mutta aliarvioin, kuinka paljon maata tarvittiin.
Jos solumuovi pitää muotonsa huolimatta jatkuvasta kosteudesta/vedestä/pakkasesta, voinko ehkä täyttää vähän EPS:llä, jota minulla on?
Jos solumuovi pitää muotonsa huolimatta jatkuvasta kosteudesta/vedestä/pakkasesta, voinko ehkä täyttää vähän EPS:llä, jota minulla on?
Paras vastaus
Kaivoin tontillani autotallin ja talon välillä vetääkseni kaapelia, ja maan alla on styroxia levyn vieressä, en tiedä miksi. Mutta joka tapauksessa 28 vuotta sitten maahan laitettuun styroxiin ei ollut tapahtunut mitään.
Kuulostaa positiiviselta! Ja se oli suoraan maassa ilman salaojamateriaalia?Isakare sanoi:
Se on varmaankin reunasuojausta. Styroksia laitetaan näin, jotta routa ei pääse tunkeutumaan laatan alle.Isakare sanoi:
Singel tyyppiä 10 cm lähimpänä laattaa, mutta levyt ulottuivat 60 cm ulos, ja loput oli vain maassa. Levyt on asetettu ulospäin kaltevasti, noin 45 asteen kulmassa, joten kauimpana ulkona oli varmaan 50 cm maata päällä.J JockeHX sanoi:
Ihanaa. Nyt tunnen, että voin hyvällä omallatunnolla täyttää vähän solumuovillaIsakare sanoi:
Tänne, missä asun, rakennettiin pätkä tietä, se on melko jyrkkä mäki, jossa ajavat nykyään raskaat kuorma-autot kuljettaen kiviä Tukholman ohikulkutieltä. Koko tiepenger rakennettiin styroksista, ja puhumme useiden metrien kerroksista, jotka sitten täytettiin sepelillä ja asfaltoitiin.J JockeHX sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi