9 497 lukukertaa ·
18 vastausta
9k lukukertaa
18 vastausta
Mitä pitäisi ajatella tästä.. Hyökkäys?
thestrut, näyttivätkö hussieni-ilmenemäsi sekä ruudulliselta (kuva 2) että valkoiselta (kuva kolme)?
RoBo, voin toki ottaa kuvia siitä, missä ne on korjattu, mutta en tiedä miltä se näyttää alapuolelta. Onko se jo ruuvattu kiinni? Pitäisikö minun pyytää heitä ruuvaamaan palaset irti uudelleen tutkiakseni lähempää, vaihtoehtoisesti vaihtamaan tai käsittelemään puukappaleita, ja sitten laittamaan ne takaisin?
Jos palaset ovat peräisin laudoista, joita näette kuvissa, niin tilanne ei ole ollenkaan hyvä, jos olen ymmärtänyt kommentit oikein... Ajattelen, että vaikka puu on nyt kuivaa, voi siihen silti "pudota" kuivia itiöitä välipohjiin jne., jotka sitten voivat "aktivoitua" jos saan huonoja kosteusarvoja esimerkiksi alapohjassa.. Tai ajattelenko väärin?
RoBo, voin toki ottaa kuvia siitä, missä ne on korjattu, mutta en tiedä miltä se näyttää alapuolelta. Onko se jo ruuvattu kiinni? Pitäisikö minun pyytää heitä ruuvaamaan palaset irti uudelleen tutkiakseni lähempää, vaihtoehtoisesti vaihtamaan tai käsittelemään puukappaleita, ja sitten laittamaan ne takaisin?
Jos palaset ovat peräisin laudoista, joita näette kuvissa, niin tilanne ei ole ollenkaan hyvä, jos olen ymmärtänyt kommentit oikein... Ajattelen, että vaikka puu on nyt kuivaa, voi siihen silti "pudota" kuivia itiöitä välipohjiin jne., jotka sitten voivat "aktivoitua" jos saan huonoja kosteusarvoja esimerkiksi alapohjassa.. Tai ajattelenko väärin?
Äärimmäisen mielenkiintoinen artikkeli itse asiassa. Tässä kirjoitettu kuulostaa paljon järkevämmältä kuin kaikki muu, mitä olen lukenut talosiestä.-JC- sanoi:Kun kyse on talosienestä, on olemassa monia myyttejä ja väärinkäsityksiä. Hysteria on suuri ja sitä lietsoo monet kaupallista etua tavoittelevat tahot, ehkä erityisesti Anticimex. Huolestunutta ihmistä on aina helpompi hyödyntää.
Seuraava lukeminen talosienistä voi olla mielenkiintoinen, jossa asenteiden ero on ilmeinen: [linkki]
jo osittain näyttää siltä...Stina71 sanoi:thestrut, näyttivätkö hussvampsangreppisi siis sekä ruutukuvioisilta (kuva 2) että valkoisilta (kuva kolme)?
RoBo, voinhan minä ottaa kuvan siitä, missä he ovat korjanneet, mutta enhän ole lainkaan tietoinen siitä, miltä se näyttää pinnan alapuolelta... Onko se jo kiinnitetty? Pitäisikö minun pyytää heitä irrottamaan palaset uudelleen tutkimaan asiaa tarkemmin, vaihtoehtoisesti vaihtamaan tai käsittelemään puupalat, ennen kuin kiinnitän ne takaisin?
Jos palat ovat peräisin laudasta, jonka näet kuvissa, eikö tilanne ole lainkaan hyvä, jos olen ymmärtänyt kommentit oikein... Ajattelen, että vaikka puu on nyt kuivaa, ehkä kuivia itiöitä tulee alas rakenteiden väliin, jotka sitten saattavat "käynnistyä" jos esimerkiksi saan huonoja kosteusolosuhteita ryömintätilaan.. Vai ajattelenko väärin?
Tässä on vähän ongelmastani... https://www.byggahus.se/forum/losvirke-timmerhus/229330-hussvamp-och-somnproblem-2.html
Klikkaa tästä vastataksesi