3 483 lukukertaa ·
5 vastausta
3k lukukertaa
5 vastausta
Mitä levyä tulisi käyttää?
Aion kiinnittää rakennuslevyn, joka tulee olemaan muutaman senttimetrin päässä jääkaapista/pakastimesta. Haluan siksi käyttää materiaalia, joka "sietää" kylmää ja voi myös hieman eristää mahdolliselta kosteudelta seinää vasten.
Ajattelin käyttää 12mm lastulevyä.
Onko jollakulla jotain vastaan sanottavaa siitä? :
Ajattelin käyttää 12mm lastulevyä.
Onko jollakulla jotain vastaan sanottavaa siitä? :
Kuulostaa siltä, että sinun täytyy vaihtaa kylmä/pakastinkaappi, jos sinun täytyy ottaa tämä huomioon materiaalivalinnassa laitteen ympärillä. Meillä on tavalliset keittiökalusteet ja kylmä/pakastimen vieressä on viilutettu lastulevy.
Klikkaa tästä vastataksesi