Hei. Hän halusi 25:-/kpl ja maksoin sen hinnan ilman mutinoita. 😊👍

L Lars Hagberg1 sanoi:
Tyylikästä - ostin nämä noin 30 vuotta sitten. Näyttävät täsmälleen samanlaisilta kuin sinun, rakennan nyt uutta kesämökkiä ja minulla on 40-50 laattaa yli, mutta se ei riitä eteiseen.
On 20x20 laattoja Höganäs rustiikinruskea noin 65-70 laattaa

Hauskaa nähdä hienojen Höganäs-laattojen uudelleenasentamista. Näissä värissä on jotain erityistä, joka saa ne näyttämään "ruotsalaisilta". Vähän kuin Kasthallsin matoilla on ruotsalaiset sävyt. Vastaavat "paneurooppalaiset" klinkkerit eivät ole lainkaan sama asia.

Pikkusisko remontoi isän vanhaa taloa ja etsi mukavia laattoja uuteen keittiöönsä, mutta mitään järkevää ei ollut saatavilla. Silloin keksin, että minulla oli ylijäämää Höganäs Rustikrosa -laatoista erääseen toiseen projektiin omassa talossa. Vaihdoimme niitä ja hän oli enemmän kuin tyytyväinen.

Höganäsin Rustikrosa-laatat asennettuna keittiön lattialle keskeneräisessä talon remontissa. Kuvassa vastikään asennetut Höganäsin ruosteenpunaiset laatat keskeneräisessä huoneessa, jossa kaksi ikkunaa ja puinen ovi.

• Tykkään
yonna ja 2 muuta
  • Laddar…
Johan Gunverth Johan Gunverth sanoi:
Hauskaa nähdä juuri asennetut upeat Höganäs-laatat. Niissä on jotain erityistä värissä, joka tekee niistä "ruotsalaisen" näköisiä. Vähän kuten Kasthallsin matoissa on ruotsalaisia sävyjä. Vastaavat "paneurooppalaiset" laatat eivät ole lainkaan sama asia.

Pikkusisko remontoi isänsä vanhaa taloa ja etsi hienoja laattoja uuteen keittiöönsä, mutta mitään järkevää ei ollut saatavilla. Silloin muistin, että minulla oli ylijäämä Höganäs Rustikrosa toiseen projektiin omassa talossani. Teimme vaihdon ja hän oli todella tyytyväinen.

[kuva][kuva]
Tyylikästä, minulla on hieman rustiikinruskeaa laatikoissa.

L Lars Hagberg1 sanoi:
Hei, luovutin ja ostin toiset klinkkerit, joten nyt omani ovat myynnissä. Noin 40 kpl 19,5x19,5
Hei Lars, ovatko klinkkerisi vielä myynnissä?

mickeparkinson mickeparkinson sanoi:
Minulla on 20x20 laattoja Höganäs rustiikinruskea, noin 65-70 laattaa
Hei, ovatko laatat vanhat Höganäs 195x195 punaruskeat? Onko sinulla mahdollisesti kuva?

Viimeinen valikoimakatsaus sarja Höganäs. Hyvä viite kun ei tiedä värin nimeä.

Höganäs-laattojen värikartta sisältäen eri värisävyjä kuten Rustikkivalkoinen, Rustikkipunainen ja Graniittiroosa, sekä muita värivaihtoehtoja.

Johan Gunverth Johan Gunverth sanoi:
Viimeinen valikoimaotsikko sarjassa Höganäs. Voi olla hyvä viitata siihen, kun ei tiedä, mikä värin nimi on.

[kuva]
Se on erittäin hyödyllinen, kiitos. Etsin punaruskeaa koossa 195x195, erittäin mielellään 30-35 kpl.

• Tykkään
Oskar Johansson2
  • Laddar…
yonna yonna sanoi:
Niin tyylikkäitä!
Minulla on 30-40 sellaista laattaa. Jos olet tulossa Göteborgiin/Mölndaliin, voin antaa osoitteen ja puhelinnumeron? 600 kr käteisellä tai Swish

• Tykkään
yonna
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.