Tyylikästä - ostin nämä noin 30 vuotta sitten. Näyttävät täsmälleen samanlaisilta kuin sinun, rakennan nyt uutta kesämökkiä ja minulla on 40-50 laattaa yli, mutta se ei riitä eteiseen.
On 20x20 laattoja Höganäs rustiikinruskea noin 65-70 laattaa
Hauskaa nähdä hienojen Höganäs-laattojen uudelleenasentamista. Näissä värissä on jotain erityistä, joka saa ne näyttämään "ruotsalaisilta". Vähän kuin Kasthallsin matoilla on ruotsalaiset sävyt. Vastaavat "paneurooppalaiset" klinkkerit eivät ole lainkaan sama asia.
Pikkusisko remontoi isän vanhaa taloa ja etsi mukavia laattoja uuteen keittiöönsä, mutta mitään järkevää ei ollut saatavilla. Silloin keksin, että minulla oli ylijäämää Höganäs Rustikrosa -laatoista erääseen toiseen projektiin omassa talossa. Vaihdoimme niitä ja hän oli enemmän kuin tyytyväinen.
Hauskaa nähdä juuri asennetut upeat Höganäs-laatat. Niissä on jotain erityistä värissä, joka tekee niistä "ruotsalaisen" näköisiä. Vähän kuten Kasthallsin matoissa on ruotsalaisia sävyjä. Vastaavat "paneurooppalaiset" laatat eivät ole lainkaan sama asia.
Pikkusisko remontoi isänsä vanhaa taloa ja etsi hienoja laattoja uuteen keittiöönsä, mutta mitään järkevää ei ollut saatavilla. Silloin muistin, että minulla oli ylijäämä Höganäs Rustikrosa toiseen projektiin omassa talossani. Teimme vaihdon ja hän oli todella tyytyväinen.
[kuva][kuva]
Tyylikästä, minulla on hieman rustiikinruskeaa laatikoissa.