Hei!
Olen valanut uudelleen 3 m2 lattiaa keittiössä yhdistääkseni lattialämmityksen ja aion palauttaa lattian vanhoilla klinkkereillä Höganäsilta. Ruskeat lasitetut kokoa 195x195 mm. Olen etsinyt lähialueelta ja minulla on ilmoitus Blocketissa. Pienemmät erät ovat myös kiinnostavia. Jos tiedät mistä niitä löytyy/tunnet jonkun jolla on, ota yhteyttä.
Terveisin, CHR

• Punaisenruskeaa lasitettua Höganäs-laattaa keittiön lattiassa, koko 195x195 mm. Vasemmassa reunassa puinen laatikko, oikealla valkoinen putki.
  • Äskettäin valettu harmaa keittiön lattia, viereinen osa vanhempaa ruskeaa laattaa.
  • Äskettäin valettu betonilattia keittiössä, ympärillä tummanruskeaa 195x195 mm klinkkerilaattaa, näkyvissä myös putkia ja työmateriaaleja.
Niin tyylikkäät!

S Snartfärdig sanoi:
Hei!
Olen valanut 3 m2 lattiaa keittiössä uudelleen liittääkseni lattialämmityksen ja aion palauttaa sen vanhemmilla laatoilla Höganäsilta. Ruskeat lasitetut mitat 195x195 mm. Olen etsinyt lähialueelta ja minulla on ilmoitus Blocketissa. Myös pienemmät erät ovat kiinnostavia. Tiedätkö, missä sellaisia ​​on?/Tunnetko jonkun, jolla on, ota mielellään yhteyttä.
Terveisin, CHR
Löysitkö nyt joitakin? Ja siinä tapauksessa missä? - itse tarvitsen täydentää noin 2 m2 kirjoitti yhdessä viestissä 29 cm pitäisi olla 19 cm neliö

L Lars Hagberg1 sanoi:
Löysin nyt muutaman ? Ja jos niin missä ?- pitää itse täydentää noin 2 neliömetriä kirjoitin yhteen viestiin 29 cm pitäisi olla 19 cm neliö
Hei Lars! Pitkän etsinnän jälkeen ja kolmen ilmoituksen jälkeen Blocketissa sain yhteydenoton eräältä mieheltä nimeltä Jan Blocket-ilmoitukseni kautta. Hänellä oli mukanaan 80 laattaa ja tarvitsin lopulta 77 kpl. Kaksi oli vinossa ja yksi meni rikki, joten lopuksi sain lopullisen määrän kasaan, huh… Etsiminen kesti noin viisi kuukautta, ja olin melkein luovuttamassa ja ostamassa muutaman mahdollisimman samanlaisen. Uskon kuitenkin, että etsiminen kannattaa. Täytyyhän näitä vertaansa vailla olevia klinkkereitä olla jossain ylijäämäerissä. Minulla ei ole enää hänen nimeään tai osoitettaan, joten voin vain toivottaa sinulle onnea ja toivottaa myös Hyvää Joulua! 🧑🏼‍🎄🎄
Terveisin, Christian

• Tykkään
yonna
  • Laddar…
Kiitos vastauksesta ja hyvää joulua

L Lars Hagberg1 sanoi:
Kiitos vastauksesta ja hyvää joulua
Prosessi kuvassa. Voi hyvin! //CHR

• Ruskea kaakelilattia, jossa näkyy saumattu laatoitusprosessi. Taustalla portaikko ja kenkä.
  • Keittiön lattialaatat remontin aikana, näkyvissä myös valkoinen matto ja keittiökalusteita taustalla.
  • Rakennusprojekti: ruskeat laatat lattialla ja vesijohtoputkia taustalla.
  • Lattialaattojen asennus käynnissä: henkilö asettaa terrakottalaattoja lattialle sisätiloissa. Työkalut ja laatikkopinot näkyvissä.
  • Ruskeat laattapalat ämpäreissä ja pahvilaatikossa, osa rakennusprojektia.
  • Tiiliseinä ja uusi betonipinta sisätiloissa, keskeneräinen lattiaremontti.
  • Uudessaankäsitelty lattia puisessa huoneessa, laatat oikealla ja märkä betonipinta vasemmalla, taustalla ikkuna ja muovipeitetty sisustus.
  • Mies kyykistyy vastavalettuun betonilattiaan katsomaan keskeneräistä rakennusprojektia puupaneloituine seinineen ja työkaluineen ympärillään.
  • Tykkään
Johan Gunverth ja 1 muu
  • Laddar…
Tyylikästä - ostin nämä noin 30 vuotta sitten. Näyttävät ihan samalta kuin sinun, rakentamassa nyt uutta kesämökkiä ja minulla on 40-50 laattaa jäljellä, mutta ne eivät riitä eteiseen.

• Ruskea-laattalattia eteisessä, jossa on musta matto, takkeja ja kenkiä.
Hei!
Tässä tulee vielä yksi etsintäkuulutus Höganäs-klinkkeristä 70-luvulta. Meidän eteisen lattia on päällystetty Höganäs-klinkkerillä. Tarvitsemme lisätä vielä 1-1,5 m².
Laattojen koko on noin
Pituus 21,3 cm x Leveys 10,5 cm x Korkeus 1,5 cm.

• Harmaa-ruskeat Höganäs-klinkkerilaatat 70-luvulta hallin lattialla, mitat 21,3cm x 10,5cm.
  • Tykkään
mickeparkinson
  • Laddar…
G Gardenia sanoi:
Hei!
Tässä tulee vielä yksi pyyntö Höganäs-laatoista 70-luvulta. Haluamme jatkaa eteisemme lattian Höganäs-laatoilla. Tarvitsemme vielä 1-1,5 neliömetriä lisää.
Laattojen koko on noin
Pituus 21,3 cm x Leveys 10,5 cm x Korkeus 1,5 cm
Hei Gardenia!
Minun piti etsiä ja hakea Blocketista kolmella ilmoituksella kuuden kuukauden ajan ennen kuin onnistuin löytämään... Tarkista Brohaga, aivan Åstorpin ulkopuolella Skånessa, tai ilmoitus Blocketissa. Joku varmasti omistaa niitä, ja tämä on paras vinkkini. :-)
Yst terv, Christian

Joo, ne näyttävät minun [plattor]. Minulla on noin 40 plattor. Tarkistan ensi viikolla, kun olen kotona, tarkka määrä ja että ne ovat oikean kokoisia. Asun Mölndalissa.

S Snartfärdig sanoi:
Hei Gardenia!
Minun piti etsiä ja selata Blocketissa kolmen ilmoituksen kanssa kuusi kuukautta ennen kuin tärppäsi… Tarkista Brohaga, vähän Åstorpin ulkopuolella Skånessa, tai ilmoitus Blocketissa. Joku varmaan siellä on, ja ne ovat parhaat vinkkini. :)
Terv., Christian
Kiitos Christian hyvistä vinkeistä! =)

L Lars Hagberg1 sanoi:
Kyllä, ne näyttävät samalta kuin minun. Minulla on noin 40 levyä. Tarkistan ensi viikolla, kun olen kotona, tarkan määrän ja että ne ovat oikeaa kokoa. Asun Mölndalissa.
Kuulostaa todella mielenkiintoiselta. Odotan innolla vastaustasi.

L Lars Hagberg1 sanoi:
Löytyikö jotain ? Ja jos löysi, missä ?- tarvitsen itse täydentää noin 2 kvm kirjoitin yhteen viestiin 29 cm pitää olla 19 cm neliö
Hei!
Minulla on 10 kpl Höganäs Rustik 19x19 cm. Ne ovat "keltaisia" eri sävyjä.

• Höganäs Rustik 19x19 cm -keraamisia laattoja eri sävyissä asetettuina puupinnalle.
Hei, minä luovutin ja ostin toiset klinkerit, joten nyt omani ovat myytävänä. Noin 40 kpl 19,5x19,5

S Snartfärdig sanoi:
Prosessi kuvassa. Pidä huolta itsestäsi! //CHR
Helvetti miten siistiä! Saanko kysyä, mitä maksoit 80 kpl laattoja?

Terveisin

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.