10 563 lukukertaa ·
23 vastausta
11k lukukertaa
23 vastausta
Mistä voin löytää vanhempia Höganäs laattoja?
Hei!
Olen valanut uudelleen 3 m2 lattiaa keittiössä yhdistääkseni lattialämmityksen ja aion palauttaa lattian vanhoilla klinkkereillä Höganäsilta. Ruskeat lasitetut kokoa 195x195 mm. Olen etsinyt lähialueelta ja minulla on ilmoitus Blocketissa. Pienemmät erät ovat myös kiinnostavia. Jos tiedät mistä niitä löytyy/tunnet jonkun jolla on, ota yhteyttä.
Terveisin, CHR
Olen valanut uudelleen 3 m2 lattiaa keittiössä yhdistääkseni lattialämmityksen ja aion palauttaa lattian vanhoilla klinkkereillä Höganäsilta. Ruskeat lasitetut kokoa 195x195 mm. Olen etsinyt lähialueelta ja minulla on ilmoitus Blocketissa. Pienemmät erät ovat myös kiinnostavia. Jos tiedät mistä niitä löytyy/tunnet jonkun jolla on, ota yhteyttä.
Terveisin, CHR
Löysitkö nyt joitakin? Ja siinä tapauksessa missä? - itse tarvitsen täydentää noin 2 m2 kirjoitti yhdessä viestissä 29 cm pitäisi olla 19 cm neliöS Snartfärdig sanoi:Hei!
Olen valanut 3 m2 lattiaa keittiössä uudelleen liittääkseni lattialämmityksen ja aion palauttaa sen vanhemmilla laatoilla Höganäsilta. Ruskeat lasitetut mitat 195x195 mm. Olen etsinyt lähialueelta ja minulla on ilmoitus Blocketissa. Myös pienemmät erät ovat kiinnostavia. Tiedätkö, missä sellaisia on?/Tunnetko jonkun, jolla on, ota mielellään yhteyttä.
Terveisin, CHR
Hei Lars! Pitkän etsinnän jälkeen ja kolmen ilmoituksen jälkeen Blocketissa sain yhteydenoton eräältä mieheltä nimeltä Jan Blocket-ilmoitukseni kautta. Hänellä oli mukanaan 80 laattaa ja tarvitsin lopulta 77 kpl. Kaksi oli vinossa ja yksi meni rikki, joten lopuksi sain lopullisen määrän kasaan, huh… Etsiminen kesti noin viisi kuukautta, ja olin melkein luovuttamassa ja ostamassa muutaman mahdollisimman samanlaisen. Uskon kuitenkin, että etsiminen kannattaa. Täytyyhän näitä vertaansa vailla olevia klinkkereitä olla jossain ylijäämäerissä. Minulla ei ole enää hänen nimeään tai osoitettaan, joten voin vain toivottaa sinulle onnea ja toivottaa myös Hyvää Joulua! 🧑🏼🎄🎄L Lars Hagberg1 sanoi:
Terveisin, Christian
Kiitos vastauksesta ja hyvää joulua
Hei Gardenia!G Gardenia sanoi:
Minun piti etsiä ja hakea Blocketista kolmella ilmoituksella kuuden kuukauden ajan ennen kuin onnistuin löytämään... Tarkista Brohaga, aivan Åstorpin ulkopuolella Skånessa, tai ilmoitus Blocketissa. Joku varmasti omistaa niitä, ja tämä on paras vinkkini.
Yst terv, Christian
Joo, ne näyttävät minun [plattor]. Minulla on noin 40 plattor. Tarkistan ensi viikolla, kun olen kotona, tarkka määrä ja että ne ovat oikean kokoisia. Asun Mölndalissa.
Kiitos Christian hyvistä vinkeistä! =)S Snartfärdig sanoi:
Hei, minä luovutin ja ostin toiset klinkerit, joten nyt omani ovat myytävänä. Noin 40 kpl 19,5x19,5