Hei,
Mitä minun pitäisi tehdä, kun muutama kattotiili vuodelta 1991 on mennyt rikki? Ensimmäinen askel on varmaan etsiä niitä. Etsin siksi muutamia (noin 20) Zanda-kattotiiliä punaisen tiilen värissä. En ajatellut vuonna 1991 taloa rakentaessani, että kattotiili on kulutustarvike. Kirjoitan tämän viestin siinä toivossa, että jollakin saattaa olla muutama ylimääräisenä tai tietää, mistä niitä voi ostaa. Joskus on olemassa pieniä kierrätystavarataloja, joista voi löytää aarteita. Tietääkö joku jotain sellaisista? Toivottavasti jollakin on vinkki. Kiitos etukäteen, Zb

Missä oletkin maassa, vaikuttaa vastauksiin.

S
Minulla on noin 100 kpl ladon takana, kulunut kunto mutta ne saattavat silti sopia olemassa oleviin? Punaisia. Voisin luopua noin tusinasta... Asun Itä-Götanmaalla.

Ostin 30 kpl +10 knock zanda kattotiiliä, ne ovat luultavasti tiilenpunaiset, hieman vaaleammat kuin minun takapihan tiilet, katsotaan pesun jälkeen. Maksoin 300 kr kaikista. Kaverilla on noin 30 lavaa käytettyjä Zanda-kattotiiliä + vähintään 2 lavaa knock. Luulen, että hän myisi ne mielellään. Ne ovat punaisia ja maalattuja sekä likaisia levistä ja sammasta, mutta ne ovat vanhaa Zanda-mallia eli värjättyä betonia. Jos joku tarvitsee, ota yhteyttä. En tiedä vielä, mutta ehkä voin välittää kontaktin.

Zb

S swirve sanoi:
Minulla on varmaan noin 100 kpl ladon takana, kulunut kunnoltaan mutta ehkä ne sopivat olemassa oleviin? Punaisia.
voisin luopua tusinasta tai niin.. Asun Östergötlandissa.
Kiitos vastauksesta, olen jo hoitanut asian.

Zb

S
Zbigniew Cejrowski Zbigniew Cejrowski sanoi:
Kiitos vastauksesta, olen jo korjannut sen.

Zb
Kyllä! Sitten ne saavat maata vielä 10 vuotta ladossa 😉

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.