805 lukukertaa ·
4 vastausta
805 lukukertaa
4 vastausta
mistä saan ovenkarmia
Olen saanut käsiini parvekkeen oven, jonka mitat ovat L 69 K 201 syvyys 9 cm. noin neljä vuotta vanha eristyslasit plus ulkolasi alumiinikehyksessä, paksuuskulma on 82 astetta. Tarvitsen siihen sopivan karmikehyksen. Mitat eivät näytä olevan standardeja, erityisesti leveys. Olen käynyt useissa rakennustavarakaupoissa, mutta siellä kaikki on pakattu muoviin, ja mittaaminen on mahdotonta. Olen myös ollut yhteydessä puusepänverstaaseen ja ikkunayritykseen, enkä toistaiseksi ole saanut apua. Tietääkö kukaan, onko olemassa ruotsalaista valmistajaa, joka voi järjestää tai tehdä karmikehyksen? Asun puutalossa, jossa on hirsirunko ja paneeli.
Ei vain ongelmana saada karmit vaan niiden tarvitsee kuulua samaan valmistajaan, koska kaikilla valmistajilla on eri profiilit ja syvyydet ovissaan ja karmeissaan ja sitten varmasti saranat ovat eri paikoissa eri valmistajilla.K kent svensk sanoi:Olen saanut käsiini parvekkeen oven mitoiltaan L 69 K 201 syvyys 9 cm. noin neljä vuotta vanha eristyslasi plus ulkolasi alumiinikehyksessä kulma paksuudessa on 82 astetta. Tarvitsen sille sopivan karmit. Mitat eivät näytä olevan standardi, erityisesti leveys. Olen vieraillut useissa rakennustavarataloissa, mutta siellä kaikki on muovilla päällystettyä, mahdotonta mitata. Olen myös ollut yhteydessä puusepänverstaaseen ja ikkunayrityksiin, toistaiseksi en ole saanut apua, tietääkö kukaan onko olemassa jokin ruotsalainen valmistaja, joka voi hankkia tai tehdä karmit, asun puutalossa hirsi runko plus paneeli
En löysin mitään merkkiä, mutta löysin viivakoodin paperilta, joka on huonossa kunnossa eikä sitä voi skannata. Minulla on kaikki karman mitat.
Voit laittaa kuvia tänne, niin ehkä joku tunnistaa ovilevyn ja voi auttaa sinua..K kent svensk sanoi:
Hyvä kuvata sisältä, ulkoa ja sivuprofiilista molemmilta puolilta..
Klikkaa tästä vastataksesi