10 229 lukukertaa ·
11 vastausta
10k lukukertaa
11 vastausta
Mistä saa tynnyrivanteita?
Harrastajapuuseppä
· Västmanland
· 214 viestiä
Aion rakentaa kalusteen, joka tyyliltään muistuttaa tynnyriä. Joten sen ympärille haluan teräsnauhaa. Tavallisesta kaupasta löydän vain rullalla, eikä se ole tarpeeksi tukevasti minun käyttööni. Joten kysymys kuuluu, onko olemassa paikkaa, joka myy tynnyrivanteita eri kokoisina?
Harrastajapuuseppä
· Västmanland
· 214 viestiä
Täytyyhän jonkun tietää? 
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 698 viestiä
Koska tänään ei tehdä niin paljon tynnyreitä, en usko, että tynnyrivanteita on ostettavissa (olen mielelläni väärässä, kun itse haluaisin tehdä muutaman tynnyrin).
Spontaanisti kuulostaa siltä, että peltiseppä on väärä ammattikategoria, pikemminkin uskoisin seppä?
Spontaanisti kuulostaa siltä, että peltiseppä on väärä ammattikategoria, pikemminkin uskoisin seppä?
Voit ottaa yhteyttä tähän yritykseen ja kysyä, kuka toimittaa sinne. https://www.tunnor.se/
Harrastajapuuseppä
· Västmanland
· 214 viestiä
Kaikkitietävä
· Västra götaland
· 10 929 viestiä
Olettaisin, että tavallinen tasoteräs sopisi erinomaisesti, 20x2 tai ehkä 25...
Jäsen
· Blekinge
· 12 235 viestiä
Tynnyreitä valmistetaan paljon sherryn ja whiskyn tuotantoon edelleenkin. Tietysti ei Suomessa.13th Marine sanoi:
Jäsen
· Blekinge
· 12 235 viestiä
Kuvahaku "fassreifen" tai "barrel hoop"
Viimeksi muokattu:
"Ongelmana" vannerenkaiden kanssa (jos muistan oikein) on se, että ne laitetaan tynnyriin, kun ne ovat hehkuvan kuumia, ja sitten rengas kutistuu jäähtyessään.
Mutta jos ei halua, että ne kiristävät puuta yhteen, mikä tahansa peltipaja, jossa on valssi/englanninpyörä/riittävästi mielikuvitusta, voi tehdä teräksisiä renkaita.
Mutta jos ei halua, että ne kiristävät puuta yhteen, mikä tahansa peltipaja, jossa on valssi/englanninpyörä/riittävästi mielikuvitusta, voi tehdä teräksisiä renkaita.
Jäsen
· Blekinge
· 12 235 viestiä
Jos ne ovat oikeilla puutynnyreillä, niitä ei tarvitse lämmittää. Tynnyri on suurempi keskeltä, joten vannet voidaan lyödä alas, kunnes ne puristuvat riittävän tiukasti.Violina sanoi:
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 698 viestiä
Klikkaa tästä vastataksesi