Osta kattohuopa ja jaa miksi sen täytyy olla teippi

Bumpaan tätä ketjua taas. Pähkäillyt edelleen tässä. Ihastuin hieman EPDM-kumiin (katsottuani YouTubea, kun he laittavat EPDM:ä katolle). Jos liimaa EPDM-nauhan seinän alaosaan (ulkogipsi tai vastaava), sen pitäisi kestää vaikka kuinka kauan :-)

Mistä voi ostaa EPDM-kumilevyn ja kontaktiliimaa tähän tarkoitukseen? Luin myös, että lampien kumilevy on aivan samaa kuin kattokäyttöön (mutta ne ovat puhtaampia, jotta kalat eivät kuole). Joten EPDM lammille voi käyttää.

Miksi sinun pitäisi käyttää jotain sellaista? Ilman suurempaa tietämystä amerikkalaisesta rakennustekniikasta on kysymys loppurakenteesta. Veden/kosteudeneristys molemmilla puolilla seinää (ditt.spärr inv. ruotsalaisen normin mukaan) mutta vain alhaalla ulkopuolella vaikuttaa siltä, että se on vähän riskialtista, koska onhan se siellä, missä mahdollinen kosteus lopulta päätyy tiivisteiden väliin vai mitä?

Se johtuu vain siitä, että minulla on niin matala betonilaatta siinä, mihin aion rakentaa piharakennukseni. Vanhan rakennuksen, jonka purin, alaosa syylistä + tuulensuojapapereista oli myös mennyt huonoksi. Joten ajattelin parantaa rakennetta tällä kertaa. (en ollut minä, joka oli rakentanut edellisen rakennuksen).

Videosta käy ilmi, että hän rakentaa seinän alaosan painekyllästetystä vanerista. Ruotsissa on "kiellettyä" rakentaa painekyllästettyä puuta rakenteisiin.

Aseta rivi Leca-lohkoja laatalle, jos sinun tarvitsee nostaa puuta maasta.

Klicka sanoi:
Nostan tätä ketjua uudelleen. Olen pohdiskellut tätä eteenpäin. Kiinnostuin EPDM-kumista (katsottuani YouTubesta, kun he laittavat EPDM:ää katolle). Jos liimaa EPDM-kaistaleen seinän alaosaan (ulkokipsi tai vastaava), sen pitäisi kestää vaikka kuinka kauan :-)

Mistä voi ostaa EPDM-kumilevyä ja kontaktiliimaa tähän tarkoitukseen? Luin myös, että lampien kumilevy on täsmälleen samaa kuin kattoihin (mutta ne ovat puhtaampia, jotta kalat eivät kuole). Joten lampi-EPDM:ää voi käyttää.
EPDM-lampiikkaa voi ostaa mm. Hornbachista, se maksaa noin 90:-/M2. Sitä voi tilata myös netistä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.