Mistä löytää 50mm halkaisijaltaan oleva pyörötanko Tukholmassa? 44mm on liian pieni. Sen pitäisi olla noin 150 cm pitkä.

Viimeksi muokattu:
Mihin pyörölista käytetään?

Kuin moukarin varsi.

150cm pitkä? Kuinka raskas on moukarin pää? Se olisi erittäin suuri ja raskas moukari.

Tavallinen pyöreä keppi esimerkiksi männystä tällaisessa mitassa ei kestäisi kovia iskuja. Pyöreä varsi, jonka halkaisija on 50mm, olisi lisäksi erittäin vaikea pitää kiinni - varren pitäisi olla pienempää kokoa ja soikea.

Joo, sen pitäisi olla helvetinmoinen leka, pahinta mitä voi kuvitella. Varsi voidaan muutenkin vahvistaa ilman että tarvitsee itkeä vaivasta. Minulla on tosi suuret kädet, joten 50 saattaa toimia, mutta en ole varma. Soikea on myös paras, mutta en löytänyt sellaista. Mutta ehkä minun pitäisi kokeilla 44mm.

44 mm pyöreästä männystä valmistettu pyörökeppi ei kestä kovin kovia iskuja. Onko sinulla jo moukarin pää? Aiotko lyödä maahan sirkusteltan kiiloja vai mitä aiot tehdä? Usein pärjää melko pitkälle tavallisella 4-6 kg moukarilla.

Aion lyödä Öresundsbron wirekiinnikkeet käsin kallioon. Valtiolla ei ollut varaa koneisiin.

En usko myöskään, että se kestää, ajattelin käyttää rautaputkea sen sijaan. Otteeseen voi kietoa samaa teippiä kuin salibandymailoissa, ja ehkä puristaa sitä hieman ovaaliksi puristimessa. Mietteitä?

Valmiita moukarinvaria on oltava 900 pitkiä ja 52/32 varrenreikä 10 kg moukaria varten, varrenreikä 58/34,5 15 kg:lle, eikö sellaiset riitä?

Missä niitä on? (enemmän vastauksia kuin "rautakauppa" kiitos)

bågfils-bert sanoi:
Onko missä? (enemmän vastauksia kuin "rautakauppa" kiitos)
Onko missä? Juuri kuten kirjoitat: rautakauppa. Enempää vastauksia minulla ei ole, koska minun on pitkä matka Helsinkiin. Mutta Googlen mukaan haulla släggskaft on Fenixgruppenilla varsi useassa eri koossa. Täby Järn AB on yksi omistajista. Lundqvist Maskin & Verktyg näyttää olevan kuten Beijer Bygg (tuo varsi vaikuttaa kapeammalta)

Juuri sillanpielessä on Bauhaus, heillä pitäisi olla niitä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.