B BadMania sanoi:
Hei!

Minulla on savupiippu, joka on muurattu vuosien 1930 ja 1955 välillä, en tiedä tarkkaan. Luultavasti 50-luvulta. Siinä on punainen tiili, jossa on julkisivu, katso kuva. Voi mahdollisesti olla Minnesbergin tiilitehtaalta (lopetettu), mutta ei varmaa.
Mitat noin pituus 255 leveys 120 korkeus 65 mm. Punainen muuritiili. Onko kenelläkään tietoa, voiko tällaista tai jotain vastaavaa saada? Tarvitsen vaihtaa noin 20 tiiltä.

Kiitollinen kaikista vinkeistä. Olen tarkistanut useiden kierrätysyritysten kanssa Etelä-Ruotsissa ilman nappia. Mutta voin tietysti ostaa koko maasta, kyllä koko Euroopasta, jos tarpeen. Uutta tai vanhaa.

Pidän peukkuja foorumin valtavan kerätyn tiedon puolesta![kuva]
walfridssonpeter walfridssonpeter sanoi:
Oletko löytänyt tiiliä? Muuten tiedän, mistä voit löytää hålkälstegel, heillä on noin 100 neliömetriä.
Hei! Olen löytänyt osan, mutta kiinnostunut lisää. Ota yhteyttä minuun sähköpostitse william@naviro.se. Kiitos!

Hei!
Minultakin puuttuu tämä tiili talostani! erittäin kiitollinen kaikista vinkeistä! kirjoittakaa, jos teillä olisi ja haluatte myydä osoitteeseen alva.guld@heander.se

Hei!
Olen myös erittäin innokas löytämään punaisia hålkälstegel, jotka ovat samankaltaisia kuin kuvassa.
Aiomme muurata muurin kasvihuoneeseen ja haluamme samanlaista tiiltä kuin talossa.

Kaikki vinkit ovat tervetulleita! Mieluiten Skånessa.

N
walfridssonpeter walfridssonpeter sanoi:
Oletko löytänyt tiiliä? Muuten tiedän, mistä löydät hålkälstegel, heillä on noin 100 neliömetriä.
Mistä niitä voi löytää?

Se oli yksityishenkilö Smålandissa, joka purki vanhan julkisivun. Valitettavasti sitä ei ole enää jäljellä. Uuden tuotannon saaminen ei ole mahdollista, joten kierrätys on ainoa vaihtoehto.

• Tykkään
Umpas
  • Laddar…
Minulla on joitakin kiviä, mitä hintaa haluat maksaa per kivi?

• Tykkään
NikolaN ja 1 muu
  • Laddar…
Olemme saaneet toisen tyyppisen kasvihuoneeseen, mutta voimme silti olla kiinnostuneita. Kuinka paljon sinulla on ja missä päin Ruotsia?

U Umpas sanoi:
Olemme saaneet toisen tyyppisen kasvihuoneeseen, mutta voisimme mahdollisesti olla kiinnostuneita silti. Kuinka paljon sinulla on ja missä päin Ruotsia?
Noin 50-70 kpl, asun Lundissa.

Kiitos vastauksesta. Tarvitsisin suuremman määrän, jotta se olisi mielenkiintoista.

U Umpas sanoi:
Kiitos vastauksesta. Tarvitsisin isomman määrän, jotta se olisi kiinnostavaa.
Ei ongelmaa, valitettavasti luulen, että se tulee olemaan vaikeaa sinulle, koska niitä ei enää valmisteta.

J
V Virax sanoi:
Ei ongelmaa, valitettavasti luulen, että se tulee olemaan vaikeaa sinulle, koska niitä ei enää valmisteta.
On olemassa uusvalmistusta muottitiilistä..

U Umpas sanoi:
Kiitos vastauksesta. Tarvitsisin suuremman määrän, jotta se olisi mielenkiintoista.
Hei, olen kiinnostunut näistä kivistä.
Ota yhteyttä sähköpostitse nikola@flmbyggnads.se

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.