32 984 lukukertaa ·
22 vastausta
33k lukukertaa
22 vastausta
Mistä ostaa tammea?
Sivu 1 / 2
Hyvin varustetussa rautakaupassa tai jossakin puusepänverstaassa? Keltaiset sivut!!
Joo, se kuulostaa todella houkuttelevalta, nosta se vain ensin ylös ja kuivaa se, laita kuntoon niin ostan sen sitten pilkkahintaan ;D ;D ;DMathiasS sanoi:
Palms Tyresössä (Bussgaragetin luona). Luulen, että heillä on myös oma hemsida.
Puuntuonti vaikuttaa tarjoavan nopeaa palvelua ja pitävän yksityisasiakkaista, sain vastauksen melkein heti sähköpostikyselyyni. En kuitenkaan tiedä yhtään, mikä on "hyvä" hinta, joten ehkä vähän apua ???
Halusin tarjouksen tammilevystä mitalla:
Pituus 3000mm
Leveys 650mm
Paksuus 27mm
Sain tarjouksen tästä (ainoa ero oli, että leveys oli 625mm, mikä oli ok minun puolestani) hintaan 2650kr sis. alv ja minun pitäisi mennä Hägersteniin ja noutaa itse, noin 100 km edestakaisin.
Onko se ok hinta, ajattelin ainakin soittaa paikalliseen sahaani ja kysyä, koska se ei tunnu erityisen halvalta, mutta kuten sanottu, en tiedä yhtään :
Halusin tarjouksen tammilevystä mitalla:
Pituus 3000mm
Leveys 650mm
Paksuus 27mm
Sain tarjouksen tästä (ainoa ero oli, että leveys oli 625mm, mikä oli ok minun puolestani) hintaan 2650kr sis. alv ja minun pitäisi mennä Hägersteniin ja noutaa itse, noin 100 km edestakaisin.
Onko se ok hinta, ajattelin ainakin soittaa paikalliseen sahaani ja kysyä, koska se ei tunnu erityisen halvalta, mutta kuten sanottu, en tiedä yhtään :
Niin se aina on, asun Sigtunassa, joten kaikki ostokset joita ei voi tehdä paikallisesti, ovat aina noin 8-10 mailin edestakainen matka (Uppsala tai Sthlm) ;D
Hieman masentavia tuloksia sohvapöydän materiaalien etsinnässä, mutta toivon Pondus Snickerin apua, heillä oli höyläämätöntä tammea noin 650 kr/m2. Muut paikat ovat käytännössä tarjonneet vain tavallista työtasoa (joissain tapauksissa) järkyttäviin hintoihin.
Hieman masentavia tuloksia sohvapöydän materiaalien etsinnässä, mutta toivon Pondus Snickerin apua, heillä oli höyläämätöntä tammea noin 650 kr/m2. Muut paikat ovat käytännössä tarjonneet vain tavallista työtasoa (joissain tapauksissa) järkyttäviin hintoihin.
Hyvä valikoima Ponduksella, mutta hinnat ovat täysin järjettömiä. Ruotsalaisesta tammesta B-lajittelulla (2. luokka) he haluavat 39380 kr/m3, Pyökki 24.923 kr/m3 ja mänty 14.440 kr/m3.
Se vastaa hinnankorotusta 400-700%, verrattuna tukkumyyntihintaan hieman suuremmissa erissä, kuten kokonainen paketti 3-9 m3.
Se vastaa hinnankorotusta 400-700%, verrattuna tukkumyyntihintaan hieman suuremmissa erissä, kuten kokonainen paketti 3-9 m3.