Bauhausilla on hyvät hinnat työtasoille.

terveisin
David

David sanoi:
Bauhausilla on hyvät hinnat työtasoille.

terveisin
David
....ja Silvan...

Katsoin lila-lehteä ja sain rödek eräältä kaverilta maaseudulla. 6 kpl 3m pitkiä, noin 35-40 cm leveitä ja 6,5 cm paksuja, kaikki yhteensä 850:-. Tästä piti tehdä pöytä mm., mutta nyt niitä on käytetty kynnyksiin ym. Riittää varmasti vielä pöytäänkin.

Hyvä hinta amerikkalaisesta tammesta ;D

Strisak sanoi:
Jag tittade i lila-tidningen och fick tag i rödek hos en kille på landet. 6 st 3m:s längder ca: 35-40 cm bredd och 6,5 cm tjocka, allt för 850:-. Detta skulle bli bord av bl.a. men har nu använts till trösklar o.dyl. Räcker nog fortfarande till bord ändå.
Oops, nu har jag fixat mitt denna gång men var i landet pratar vi om, har du tel.nr till denna kille?

Har några fler byggproj. på G ;D ;D

Skåne, kågerödstrakten. Se oli jonkin aikaa sitten, mutta hänellä oli kohtuullinen varasto erilaisia puulajeja. Mahdollista, että olen säilyttänyt numeron jossain paperikaaoksessani. Voin yrittää etsiä, jos se kiinnostaa.

hei,

näin vastauksesi siitä, mistä ostaa ek.
jos sitä tavaraa on enemmän, mutta samanlaisilla mitoilla kuin ilmoitit, olen ehdottomasti kiinnostunut. onko sinulla vinkkejä?

terveisin

Smara-Joe

Olen ostanut mittatilaustyönä sahattua "privatsågad" tammea noin 2 kertaa hinnalla, jonka he ottavat tavallisista kuusilaudoista mistä tahansa rakennusliikkeestä - kannattaa vain kysyä lähimmältä metsänomistajalta, jolla on tarpeeksi aikaa tällaisiin, niin asia järjestyy - tammella on kuitenkin joitakin haittapuolia etujen ohella... .

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.