2 045 lukukertaa ·
5 vastausta
2k lukukertaa
5 vastausta
Mistä ostaa betonilohkoja
Olen etsinyt betonilohkoja kaikkialta, niitä on ostettavissa erilaisilta yrityksiltä mutta täytyy olla yritys ostamiseen näiltä. En ole onnistunut löytämään verkosta tai rakennustarvikemyymälöistä. Harkitsen vakavasti niiden valmistamista itse. Onko jollakin vinkkejä miten minun tulisi tehdä niitä, tai vaihtoehtoisesti mistä niitä voi ostaa. Haluisin mieluiten kolmijalkaisia pyöristetyillä kulmilla, voi kuitenkin olla vaikeaa tehdä itse..
Löysin juuri distanssit, etsin valvdistanser ja löysin silloin muovidistantseja, joilla on pieni kosketuspinta. Näiden pitäisi toimia, vaikka ne ovat muovia eivätkä betonia. Aion pitää betonipinnan näkyvissä enkä halua, että distanssit näkyvät liikaa.
Alapuolella sitten, mitä minä ymmärrän, muuten ne eivät näy, pienimmät, jotka tiedän, ovat plastis, niillä on neljä jalkaa muottiin ja neljä jalkaa ylöspäin puristamaan rautaa noin 3 cm muottipohjasta, ne näkyvät alapuolella neljänä pienenä muoviblupina. Vaikka teksi omat, nekin näkyvät pyöreänä blupina. En tiedä, voitko käyttää niitä muiden suurijalkaisten kanssa (löytyy tavarataloista punaisia, vihreitä, keltaisia) eri korkeuksille, nosta ja ravista hieman rautoja valun aikana, voi olla vaikeaa, jos sinulla on betonilava paikalla, mutta pojat yleensä osaavat hommansa, sitten betoni ryömii niiden ja muotin väliin, kunhan ne ovat suoraan.
Klikkaa tästä vastataksesi