Ne ovat pieniä tyypillisiä pelliruuvia rekisterikilven valaistukseen autossa, vaikuttaa vaikealta saada niitä.

A Andy78 sanoi:
Ne ovat pieniä tyypin peltiruuvia rekisterikilven valoautossa, näyttää olevan vaikea saada niitä.
Mitä 1,4 tarkoittaa?
Mihin tarvitset ruuvit?

Oletan, että se on kierteen välinen mitta ruuvissa.
siinä lukee näin M4,2X1,4X13 MM (tehokas pituus 6,6MM)
6.6 varmaan täsmää pituuden mitattuna ruuvin päästä.

Se vaatii siitä syystä M4 2X.
Merkkihuolto haluaa 10kr kappale näistä ruuvista.

Luulen, ettet saa kahta skruvar paljon halvemmalla kuin tuohon hintaan, valitettavasti.

Jos kyseessä on "tavallinen" peltiruuvi 4,2 x 13, niin se on tavallinen koko, minulla on muutama sata mutta postikulut ovat 7 kr.

Protte

Sitten minun täytyy ottaa ne merkkihuollolta, minun täytyy vain porata ne ensin, ei ole paljon porattavaa, jos niin voi sanoa.
Aion porata vasemmalle 1,5 mm poralla ja toivon, että ne lähtevät mukana.

Alkuperäinen ruuvinkanta on täysin arvoton, pienin tähtikärki ja sitten ruoste, joka on tehty murenemaan.

A Andy78 sanoi:
Merkkikorjaamo haluaa 10kr kappaleelta näistä ruuveista.
Sanoisin, että se oli melko kohtuullinen hinta pienelle ruuville varaosana.
Irtotavarapakkaus, jossa on 500 kappaletta, maksaa ehkä 150 kruunua pussilta, mutta varaosana maksat 9,75 välttyäksesi miettimästä, mikä ruuvi se on, ja että se on saatavilla.
Olen joutunut maksamaan jopa sata kruunua samanlaisista pikkutavaroista.

• Tykkään
Nyfniken
  • Laddar…
Fotografen Fotografen sanoi:
Se oli mielestäni melko kohtalainen hinta pienelle ruuville varaosana.
Irtotuotteena 500 kappaleen pakkauksessa ne maksavat varmaan 150 kruunua pussi, mutta varaosana maksat 9,75 siitä, että sinun ei tarvitse miettiä, mikä ruuvi se on ja että se on saatavilla.
Olen itse maksanut lähes sataa kruunua samanlaisista pienistä osista.
Ostan yleensä rautakaupasta ruuveja, muttereita ja prikkoja, noin 2-3 kruunua kappale, ei kannata ajella ympäriinsä vain näiden ruuvien takia, mutta minulla on kulman takana kauppa, joka myy RC-autoja, -veneitä ja muuta, aion tarkistaa heidän kanssaan.

A Andy78 sanoi:
Sitten minun täytyy ottaa niitä merkkitehtaalta, minun täytyy vain porata ne ensin, ei ole paljon porattavaa, jos niin voi sanoa.
Aion vasemmalle porata 1,5 mm poralla ja toivon, että ne tulevat mukanaan.

Alkuperäinen ruuvipää on täysin arvoton, pienin tähtiavain ja sitten ruoste sen päällä, joka on tehty kääntymään rikki.
Anteeksi tyhmyyteni, miten vasemmalle porataan?

Porataan vasemmalle.

On poria, jotka on valmistettu tätä tarkoitusta varten, on etu, että pora pyörii siihen suuntaan, johon ruuvi tai pultti on menossa, joskus se löystyy kitkan ja lämmön ansiosta.

Oho! Kun on kyse kirjoituksestani #10. Jo 60-luvun alussa tutustuin metalliporakoneisiin, joissa oli vasenkätinen kierukka. Työskentelin silloin puolen vuoden ajan Svenska Metallverkenilla Uppl.Väsbyssä. Näitä porakoneita käytettiin silloin käyräohjatuissa monikaraisissa automaateissa, jotka käsittelivät työkappaletta kolmesta suunnasta yhtä aikaa. Tämä johtui siitä, että kara yksi, joka oli master ja pyöri myötäpäivään, kara kaksi ja kolme pyörivät vastapäivään. Tällä tavalla säästettiin työaikaa ja vähennettiin työkappaleen asennusten määrää. Voi olettaa, että joku innovatiivinen henkilö valmistusteollisuudessa "sattui" viemään nämä porat kotiinsa, porasi jonkun pultin, ja huomasi että kierre irtosi mukana, ja näin näki mahdollisuudet ansaita markkinoimalla näitä pettämättömänä keinona irroittaa katkenneita pultteja.

Minun täytyy lisätä, että on tärkeää osua suoraan pulttiin.

Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.