16 516 lukukertaa ·
7 vastausta
17k lukukertaa
7 vastausta
Mistä löytää 10 mm paksuista kattokipsiä?
Hei,
Rivitalossamme, joka on rakennettu vuonna 1983, on 10mm paksuinen kattokipsilevy. Koska kipsilevy oli niin huonossa kunnossa yhdessä kohdassa, missä aiemmat omistajat olivat asentaneet kattolampuja, minun on vaihdettava noin 20x20 cm kokoinen osa. Tietääkö kukaan, mistä voisin saada 10mm paksuista kipsilevyä?
Rivitalossamme, joka on rakennettu vuonna 1983, on 10mm paksuinen kattokipsilevy. Koska kipsilevy oli niin huonossa kunnossa yhdessä kohdassa, missä aiemmat omistajat olivat asentaneet kattolampuja, minun on vaihdettava noin 20x20 cm kokoinen osa. Tietääkö kukaan, mistä voisin saada 10mm paksuista kipsilevyä?
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 228 viestiä
9mm + muutama kerros lumppappia taakse ehkä toimii?
Kiitos vinkistä, mutta onko olemassa 9mm sisäkäyttöön? Olen kuullut, ettei sisällä kannata käyttää impregnerattua (löysin vain 9mm ulkokipsiä, kun etsin). Vähän kummallista myös, ettei kukaan näytä enää myyvän 10mm paksuutta. Pitäisi olla useampiakin, joilla on sitä kotona ja jotka tarvitsevat liitoskappaleen tai vastaavan eikä halua laittaa kaikkea uusiksi.
koska ei tarvitsekaan gipsbit korjaamiseen, vaikka se on helpompaa harrastelijapuusepille. muista, että korjaus voi tulla näkyviinpali75 sanoi:Kiitos vinkistä, mutta onko olemassa 9mm sisäkäyttöön? Olen kuullut, että sisällä ei pitäisi olla impregnerat (löysin vain 9mm ulkokipsilevyn kun etsin). Vähän outoa myös, että 10mm paksuutta ei enää tunnu olevan. Pitäisi olla yhtä ja toista, jotka tarvitsevat kotiin palan tai vastaavan eikä halua vaihtaa kaikkea.
Harrastajasähköasentaja
· E
· 15 415 viestiä
Eikö ole muita tyyppisiä levyjä 10 mm? Ei tarvitse olla välttämättä kipsiä.
ota masonit + 6mm remonttikipsi.
Kiitos vinkeistä! Ei, kipsilevyä ei ehkä tarvita, mutta se tuntui luonnollisimmalta, kun se oli aiemmin käytössä. Luulen, että käytän masoniittia ja sitten 6 mm remontoitavaa kipsiä. Asensin kaksi poikittaista säädintä/harvapaneelia, joihin ruuvaan sekä vanhan että uuden levyn kiinni, joten sitä ei varmaan näy, jos tasoittaa hienosti ja maalaa.
Klikkaa tästä vastataksesi