On ulkoverhouslauta, joka on 111mm leveä ja 25mm syvä t-profiilissa. Olen yrittänyt etsiä tätä kissojen ja koirien kanssa. Mutta en löydä sitä mistään. Onko kukaan nähnyt samanlaista?

• Ytterpanelin t-profiili, 111mm leveä ja 25mm syvä, puuta vasten asennettuna, yksityiskohta näkyy.
Petesson
FermRobin FermRobin sanoi:
Minulla on ulkopaneeli, joka on 111 mm leveä ja 25 mm syvä T-profiilissa. Olen yrittänyt löytää tämän valon ja lyhdyn kanssa. Mutta en löydä sitä mistään. Onko joku nähnyt samanlaisen?
Se ei varmaankaan ole mikään standardipaneeli, sahaa pala irti ja ota mukaan puutavaraliikkeeseen, niin he voivat auttaa sinua löytämään saman kokoisen.

T-paneeli LB-hus oli sellaisia ​​70-luvulla

T tergo sanoi:
T-panel LB-hus oli tällaisia 70-luvulla
Okei. Kiitos! Sitten minun täytyy varmaankin vaihtaa kaikki paneelit pelkään pahoin.

Petesson
FermRobin FermRobin sanoi:
Okei. Kiitos! Sitten minun täytyy luultavasti vaihtaa kaikki paneelit, pelkään niin.
Ei, se on mahdollista sahata/tilata vain, vie pala paikalliseen rakennustarvikeliikkeeseen..
Jos haluat vaihtaa kaiken, tee se tietenkin, mutta se tuntuu turhalta!

Jos sinulta puuttuu yksittäisiä lautoja, on helppo valmistaa muutama tavallisista höyläämättömistä 1x5" laudoista, jos sinulla on pöytäsaha käytettävissä.

Olen valmistanut sellaisen paneelin sisäkattoon. Ei vie monta minuuttia käsijyrsimellä.

Okei, se kuulostaa hyvältä idealta. On syytä yrittää. Minulla on sekä pöytäsaha että käsijyrsin.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.