13 356 lukukertaa ·
3 vastausta
13k lukukertaa
3 vastausta
Mistä löydän rei'itettyä kovalevyä/työkalulevyä
Hei
Haluan asentaa reikälevyä (näyttää myös kutsuttavan perforerad board tai verktygstavla) lasten huoneeseen, mutta en löydä myyjää. Ajattelen sellaista levyä, jota usein käytetään verstaissa ja autotalleissa. En halua metallista, sellaisia olen löytänyt. Tietääkö joku, mistä voisin etsiä? Asun Tukholmassa. KIITOS etukäteen.
Haluan asentaa reikälevyä (näyttää myös kutsuttavan perforerad board tai verktygstavla) lasten huoneeseen, mutta en löydä myyjää. Ajattelen sellaista levyä, jota usein käytetään verstaissa ja autotalleissa. En halua metallista, sellaisia olen löytänyt. Tietääkö joku, mistä voisin etsiä? Asun Tukholmassa. KIITOS etukäteen.
Jäsen
· Västernorrland
· 69 viestiä
Enskede Trä & Byggvaror AB vaikuttaa olevan BOA:n jälleenmyyjä, joka sanoo myyvänsä rei'itettyä levyä. Tämä on kuitenkin googlailun tulos oman alueeni ulkopuolelta, joten en tiedä, kuinka kätevää se on. Mutta puhelinsoitto varmaan ratkaisee sen kysymyksen.
Yhteystiedot verkkosivun mukaan
p
Yhteystiedot verkkosivun mukaan
Aamutuulella kun olen, pyydän myös XL byggin ja Woodyn verkkosivujen vastuuhenkilöä menemään menojaan. Kyllähän minä aiheutan sotkua kitin jämillä lattialla, mutta en sentään suunnittele verkkosivua sillä tavalla.q(;^
Klikkaa tästä vastataksesi