Hei
Haluan asentaa reikälevyä (näyttää myös kutsuttavan perforerad board tai verktygstavla) lasten huoneeseen, mutta en löydä myyjää. Ajattelen sellaista levyä, jota usein käytetään verstaissa ja autotalleissa. En halua metallista, sellaisia olen löytänyt. Tietääkö joku, mistä voisin etsiä? Asun Tukholmassa. KIITOS etukäteen.

Enskede Trä & Byggvaror AB vaikuttaa olevan BOA:n jälleenmyyjä, joka sanoo myyvänsä rei'itettyä levyä. Tämä on kuitenkin googlailun tulos oman alueeni ulkopuolelta, joten en tiedä, kuinka kätevää se on. Mutta puhelinsoitto varmaan ratkaisee sen kysymyksen.

Yhteystiedot verkkosivun mukaan
"Enskede Trä & Byggvaror AB
Tel: 08-749 49 00
Faksi: 08-749 49 49
Bärbogränd 3
124 21 Bandhagen
www.enskede-tra.se
Aamutuulella kun olen, pyydän myös XL byggin ja Woodyn verkkosivujen vastuuhenkilöä menemään menojaan. Kyllähän minä aiheutan sotkua kitin jämillä lattialla, mutta en sentään suunnittele verkkosivua sillä tavalla.q(;^;)p

jenssoderberg sanoi:
Kyllä minä sotken lattian kittijäämillä, mutta en suunnittele kotisivua sillä tavalla.q(;^;)p
:D

/Vojma

Snailman
Optimera har en 1200x2400 ungefär för noin 300kr så du kan ju kolla om det finns någara sådana på nåt optimera lähellä dig

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.