2 159 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Missä järjestyksessä sisätilat tulisi remontoida?
Aion aloittaa alakerran täydellisen remontoinnin, jonka olen purkanut täysin.
Olen hieman epävarma siitä, missä järjestyksessä minun pitäisi tehdä asiat. Suunnitelmani on seuraava:
1. Korjata katot, maalata jne.
2. Hioa/lakata lattiat. Jos teen sen ennen seinien tekemistä, vältän ongelmia reunojen kanssa ajattelen...
3. Runkorakentaa seinät (vetää sähköt) levyttää maalata/tapetoida
Se, mikä tekee minut eniten epävarmaksi, on milloin minun pitäisi tehdä lattia. Kauneinta ja kätevintä olisi hioa ilman, että tarvitsee käyttää reunahiomalaitetta. Toisaalta tuntuu hieman epämukavalta työskennellä juuri hiotulla lattialla suojapaperin kanssa, kun aikoo levyttää... joten parasta olisi ehkä odottaa hiontaa, kunnes seinät on levytetty...?
Olen hieman epävarma siitä, missä järjestyksessä minun pitäisi tehdä asiat. Suunnitelmani on seuraava:
1. Korjata katot, maalata jne.
2. Hioa/lakata lattiat. Jos teen sen ennen seinien tekemistä, vältän ongelmia reunojen kanssa ajattelen...
3. Runkorakentaa seinät (vetää sähköt) levyttää maalata/tapetoida
Se, mikä tekee minut eniten epävarmaksi, on milloin minun pitäisi tehdä lattia. Kauneinta ja kätevintä olisi hioa ilman, että tarvitsee käyttää reunahiomalaitetta. Toisaalta tuntuu hieman epämukavalta työskennellä juuri hiotulla lattialla suojapaperin kanssa, kun aikoo levyttää... joten parasta olisi ehkä odottaa hiontaa, kunnes seinät on levytetty...?
Jäsen
· Västra Götaland
· 332 viestiä
Ja, se pieni etäisyys seinään, joka jää hiomatta, peitetään listalla.
olen hionut lattiaa muutaman kerran eikä suurella koneella pääse 1 cm lähemmäs seinää. Täytyyhän käyttää reunahiomakonetta. Kaikista viidestä lattiasta, jotka olen hionut elämässäni, en ole koskaan ollut täysin tyytyväinen juuri reunoihin, sen huomaa, että on käytetty kahta konetta... yksityiskohtia kenties mutta...
Jäsen
· Västra Götaland
· 332 viestiä
Jos et voi sietää, että näkyy, että olet vaihtanut verktyg, tee kuten ajattelit ensin, jotta pääset niin pitkälle kuin mahdollista.
Klikkaa tästä vastataksesi