I
Mistä voi ostaa 50 x 50 tolppa?
Tolppakengät ovat yleensä 52-53mm, tulee aikamoisen heiluvia 45 x 45 säännöllä sellaisissa.

Ehkä olisi hyvä idea ostaa oikeat stolpskor? Muuten sinun täytyy ottaa 70 sparr och köra den i klyven till rätt mått..

Eikö ole niin yksinkertaista, että dimensio ilmoittaa ulkomitan?

Muuten olen samaa mieltä siitä, että se vaikuttaa typerältä :thumbdown:

I
Pagno sanoi:
Voisi olla idea ostaa oikeat tolppakengät? Muuten sinun täytyy ottaa 70 rima ja halkaista se oikeisiin mittoihin..
mistä voi ostaa 45mm tolppakenkiä?

I
KnockOnWood sanoi:
Eikö ole niin yksinkertaista, että mitat tarkoittavat ulkomittoja?

Muuten olen samaa mieltä, että se vaikuttaa typerältä :thumbdown:
Ei, minulla on tolppakengät ja hirsi, siinä on yli 6 mm välystä.

Ja kuitenkin valitsin ne, jotka olivat pienimmät.

I
2"x 2" oli aiemmin yleinen mitta. Joku sanoi, että se johtuu siitä, että ne ovat höylättyjä, joten kun ostaa 45 x 45, se on 2" x 2" höyläämätön.
Seuraava kysymys onkin, mistä voin ostaa tämän höyläämättömän?

I
Onko mahdollista, että muualla maailmassa käytetään yhä 50/50 ja tehdään kiinnitykset sopiviksi siihen?
Kyllä, voisin ostaa 70/70 ja leikata alas. Voisin muokata tolppakenkiä niin, että ne sopivat. Mutta aika ja paikka ovat teollisuusmaa vuonna 2014.
Kyllä, ärsyynnyn tässä istuessani, niin se on.

Kun menee oikeaan rakennusliikkeeseen kuten XL tai Beijer, heillä on yleensä tolppakenkiä 45x45, 95x95 jne. Olen nähnyt vain 50x50 ja 100x100 Byggmaxilla, Biltemassa ja muissa halvoissa kaupoissa.

Heillä on yleensä sekä 50mm että 45mm, jotta voi valita sen mukaan, mitä reglar/stolpar käytössä on.

• Tykkään
anaitis
  • Laddar…
I
Drömhus2012 sanoi:
Lisäksi heillä on yleensä sekä 50mm että 45mm, jotta voi valita sen mukaan, mitä kiskoja/pylväitä on.
Missä?
Olen tarkistanut XL tai Beijer, mutta ei. Vai ovatko ne tiskin alla, joten täytyy pyytää ostaakseen?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
I
Nyt puhun näistä.
Metallinen putkituki, jossa on ruuvinreiät pohjassa.
en näistä, jotka mielestäni kuuluvat U-tuki-nimikkeen alle.
Metallinen U-tuki säätöruuvilla, käytetään rakennusprojektien tukena.

Ok. En ole koskaan ostanut sellaisia tolppakenkiä, joten en voi sanoa mitään niiden ko'oista. Muut, kuten palkkikengät ovat saatavilla sekä 45 että 50 mm. Yleensä ostan Karl Hediniltä.

Hmm! Ymmärrän pohdintasi, tämä kuvassa ei olekaan tolppakenkä vaan tolppakiinnike, jolla voi kiinnittää "tolppa/nelikulmaprofiilit, 50*50 metalli" "koville" alustoille, kuten betonilaatat. Itse en käytä näitä koskaan, koska ne on kiinnitettävä laajentimilla alustaan, mikä usein osuu raudoitukseen. Jos aiot käyttää näitä kiinnitykseen orgaaniseen materiaaliin, se ei ole hyvä vaihtoehto. Osta sen sijaan oikeat tolppakengät! "byggare"

Okei, olen käyttänyt samanlaisia parvekkeiden remontoinnissa. Täydellisiä asettaa ydin 45*45 painekyllästettyä puuta ja sitten käyttää foder 22*70 ja verhoilla koko tolppa sillä. Silloin siitä tulee vakaa, muistan että parvekkeille oli valetut betonilaatat.

I
Tuntuu siltä, että rakennusmateriaalikauppiaiden pitäisi tavata ja sopia siitä, mikä on mitäkin.
Ja sitten he voisivat alkaa myydä 50 mm teräsprofiilia, ellei muuta niin 150 mm pituutena, jonka voi laittaa noihin nelikulmaisiin asioihin. Kävin ostamassa muutaman palan 50 x 50 x 2 mm.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.