6 473 lukukertaa ·
14 vastausta
6k lukukertaa
14 vastausta
Minulla on kysymys puutavarasta.
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Eikö ole niin yksinkertaista, että dimensio ilmoittaa ulkomitan?
Muuten olen samaa mieltä siitä, että se vaikuttaa typerältä
Muuten olen samaa mieltä siitä, että se vaikuttaa typerältä
Onko mahdollista, että muualla maailmassa käytetään yhä 50/50 ja tehdään kiinnitykset sopiviksi siihen?
Kyllä, voisin ostaa 70/70 ja leikata alas. Voisin muokata tolppakenkiä niin, että ne sopivat. Mutta aika ja paikka ovat teollisuusmaa vuonna 2014.
Kyllä, ärsyynnyn tässä istuessani, niin se on.
Kyllä, voisin ostaa 70/70 ja leikata alas. Voisin muokata tolppakenkiä niin, että ne sopivat. Mutta aika ja paikka ovat teollisuusmaa vuonna 2014.
Kyllä, ärsyynnyn tässä istuessani, niin se on.
Heillä on yleensä sekä 50mm että 45mm, jotta voi valita sen mukaan, mitä reglar/stolpar käytössä on.
Ok. En ole koskaan ostanut sellaisia tolppakenkiä, joten en voi sanoa mitään niiden ko'oista. Muut, kuten palkkikengät ovat saatavilla sekä 45 että 50 mm. Yleensä ostan Karl Hediniltä.
Hmm! Ymmärrän pohdintasi, tämä kuvassa ei olekaan tolppakenkä vaan tolppakiinnike, jolla voi kiinnittää "tolppa/nelikulmaprofiilit, 50*50 metalli" "koville" alustoille, kuten betonilaatat. Itse en käytä näitä koskaan, koska ne on kiinnitettävä laajentimilla alustaan, mikä usein osuu raudoitukseen. Jos aiot käyttää näitä kiinnitykseen orgaaniseen materiaaliin, se ei ole hyvä vaihtoehto. Osta sen sijaan oikeat tolppakengät! "byggare"
Okei, olen käyttänyt samanlaisia parvekkeiden remontoinnissa. Täydellisiä asettaa ydin 45*45 painekyllästettyä puuta ja sitten käyttää foder 22*70 ja verhoilla koko tolppa sillä. Silloin siitä tulee vakaa, muistan että parvekkeille oli valetut betonilaatat.
Tuntuu siltä, että rakennusmateriaalikauppiaiden pitäisi tavata ja sopia siitä, mikä on mitäkin.
Ja sitten he voisivat alkaa myydä 50 mm teräsprofiilia, ellei muuta niin 150 mm pituutena, jonka voi laittaa noihin nelikulmaisiin asioihin. Kävin ostamassa muutaman palan 50 x 50 x 2 mm.
Ja sitten he voisivat alkaa myydä 50 mm teräsprofiilia, ellei muuta niin 150 mm pituutena, jonka voi laittaa noihin nelikulmaisiin asioihin. Kävin ostamassa muutaman palan 50 x 50 x 2 mm.
Klikkaa tästä vastataksesi