980 lukukertaa ·
20 vastausta
980 lukukertaa
20 vastausta
Minne minun pitäisi myydä ylimääräiset ruuvini lopetetun liiketoiminnan jälkeen?
Ahaa, ajattelet niin... Niin, eihän jo verotetuista rahoista halua maksaa veroa uudelleen, tietysti. Ehkä pitäisi tutkia tuota vähän tarkemmin ensin.
Blocket jne olisihan ollut vaihtoehto, mutta eihän yrittäjät ja asentajat etsi kiinnityksiään sieltä, eikö niin?
Blocket jne olisihan ollut vaihtoehto, mutta eihän yrittäjät ja asentajat etsi kiinnityksiään sieltä, eikö niin?
Olen ollut yhteydessä Ahlselliin, mutta he eivät voi heidän bla bla ostaa takaisin, koska toimintaa ei enää ole, se ei ole enää ajankohtainen tai aktiivinen.Unikt namn sanoi:
Tein virheen ja minun olisi pitänyt myydä se takaisin ennen kuin likv... Oppii niin kauan kuin elää.
Ei, se tuskin on oikea markkinapaikka sellaiselle.S skruvkakaa sanoi:
Mutta huomaan, että tämän tyyppinen ilmoitusmarkkina tekee mahdolliseksi mainostaa esinettä, vaikka sinulla on esimerkiksi 100 kappaletta myytävänä, ilman että toiminnan laajuus näkyy ulospäin.
Niinpä tarkoitit sitä.C cpalm sanoi:
Kuva 1: SS6191 - Ruostumaton 6,3x19mm kumilla/tiivis edpm. Itsek
- 3000 kpl laatikossa
Kuva 2: TS1000 - Ruostumaton 6x30mm, Itsek
- 3000 kpl laatikossa
Osto Ahlsellsilta oli ~ 7800+m & 9000+m
Ajattelen, että tavoite on saada takaisin ~ 1500:- / laatikko, onko se teidän mielestä mahdollista vai mahdotonta jälkimarkkinoilla?
Tavoitteena olisi tietysti kääntyä kiinnostuneiden peltiseppien, kattourakoitsijoiden, aurinkopaneeliasentajien puoleen, jotka voisivat "symbolisella" summalla ostaa suuremman erän, mutta markkinat ja muut huomioon ottaen ruuvi ei mene kaupaksi ja vie yhtä paljon tilaa heiltä kuin minulta mietin 🤣
- 3000 kpl laatikossa
Kuva 2: TS1000 - Ruostumaton 6x30mm, Itsek
- 3000 kpl laatikossa
Osto Ahlsellsilta oli ~ 7800+m & 9000+m
Ajattelen, että tavoite on saada takaisin ~ 1500:- / laatikko, onko se teidän mielestä mahdollista vai mahdotonta jälkimarkkinoilla?
Tavoitteena olisi tietysti kääntyä kiinnostuneiden peltiseppien, kattourakoitsijoiden, aurinkopaneeliasentajien puoleen, jotka voisivat "symbolisella" summalla ostaa suuremman erän, mutta markkinat ja muut huomioon ottaen ruuvi ei mene kaupaksi ja vie yhtä paljon tilaa heiltä kuin minulta mietin 🤣
Joo mutta joko huutokauppoja, kuten useimmat mainitsevat, tai kysy rakennusöverskott.se-sivustolta, jos he haluavat ostaaS skruvkakaa sanoi:Hei!
Minulla on isompi erä kiinnityselementtejä, jotka ovat jääneet yli aurinkopaneeliasennustyöstä, joka valitettavasti ei mennyt suunnitelmien mukaan.
Kyse on Welandin laadukkaista tuotteista, kaikki on täysin uutta ja käyttämätöntä, ja on säilytetty kuivassa.
Minulla on muun muassa:
SS6191 – itseporaava ruuvi 6,3x19 mm tiivisterenkaalla (käytetään aurinkopaneelien asennukseen metalli-/kattopintoihin)
SS1025 – stockskruv (puuhun kiinnitykseen + aurinkopaneelikiskojärjestelmän asennukseen)
BU1200 – pultti M10x20 mm (kiinnikkeiden ja kiskojen asennukseen)
TS1000 – ruuvi 6x30 mm
Tämän lisäksi on myös muita kiinnityselementtejä, prikkoja ym.
Kyseessä ovat isommat määrät (bulk), joten tämä saattaa kiinnostaa eniten:
yrityksiä
asentajia
jälleenmyyjiä
tai joku, joka työskentelee aurinkopaneelien / rakentamisen parissa
Mietin nyt, mihin olisi järkevintä myydä nämä –
👉 myydä erissä yrityksille?
👉 huutokauppa?
👉 vai onko olemassa joku toimija, joka ostaa tämän tyyppisiä tavaroita?
Otan kiitollisena vastaan kaikki vinkit 🙏
Klikkaa tästä vastataksesi