Hei!
Minulla on suuri erä kiinnitystarvikkeita, jotka jäivät yli eräästä aurinkopaneeliasennushankkeesta, joka valitettavasti ei mennyt suunnitelmien mukaan.

Kyseessä ovat Welandin laadukkaat tuotteet, kaikki on täysin uutta ja käyttämätöntä, ja niitä on säilytetty kuivassa tilassa.
Minulla on muun muassa:
SS6191 – itseporautuvat ruuvit 6,3x19 mm tiivisteellä (käytetään aurinkopaneelien asennuksessa peltikattoihin)
SS1025 – puuruuvi (puukiinnitykseen + aurinkokennojärjestelmän asennukseen)
BU1200 – pultti M10x20 mm (kiinnikkeiden ja kiskojen kiinnittämiseen)
TS1000 – ruuvi 6x30 mm
Tämän lisäksi on myös muita kiinnitystarvikkeita, prikkoja ym.
Kyseessä on suuret määrät (tukkumäärät), joten se voi olla erityisesti kiintoisaa:
yrityksille
asentajille
jälleenmyyjille
tai jollekin, joka työskentelee aurinkokennojen / rakentamisen parissa

Mietin nyt, minne olisi fiksuinta myydä nämä –
👉 myydä tukkueränä yritykselle?
👉 huutokauppa?
👉 vai onko olemassa jokin toimija, joka ostaa tällaisia?
Otan kiitollisena vastaan kaikki vinkit 🙏

Ne ovat ruostumattomia ruuveja, jos täytyy lisätä.

S skruvkakaa sanoi:
S skruvkakaa sanoi:
Hei!
Minulla on suurempi erä kiinnikkeitä, jotka jäivät yli aurinkopaneeliasennusprojektista, joka valitettavasti ei mennyt suunnitelmien mukaan.

Kyse on Welandin laatutuotteista, kaikki ovat täysin uusia ja käyttämättömiä, ja niitä on säilytetty kuivassa paikassa.
Minulla on muun muassa:
SS6191 – itseporautuva ruuvi 6,3x19 mm tiivisterenkaalla (käytetään aurinkopaneelien asennuksessa metalli/katolle)
SS1025 – puuruuvi (kiinnitykseen puuhun + aurinkokennojen kiskojärjestelmien asennukseen)
BU1200 – pultti M10x20 mm (kiinnikkeiden ja kiskojen asentamiseen)
TS1000 – ruuvi 6x30 mm
Tämän lisäksi on myös muita kiinnikkeitä, aluslevyjä ym.
Kyse on suuremmista määristä (irtotavaraa), joten tämä voisi ehkä kiinnostaa eniten:
yritykset
asentajat
jälleenmyyjät
tai joku, joka työskentelee aurinkopaneelien/parannustöiden parissa

Mietin nyt, minne tämä olisi fiksuinta myydä –
👉 myydä erä yrityksille?
👉 huutokauppa?
👉 vai onko olemassa joku toimija, joka ostaa tällaista?
Otan kiitollisena vastaan kaikki vinkit 🙏
PS huutokaupat ja ne, jotka myyvät traktoreita ja rakennusmateriaalit jne ehkä?
Lisättäköön, että nämä ovat ruostumattomia ruuveja.

H Hispaniola sanoi:
Ne
PS huutokaupat ja ne, jotka myyvät traktoreita, rakennusmateriaaleja jne ehkä? Helpoin että yksi ottaa kaiken ehkä tai sitten saat myydä mitä voit eri kierroksissa, jos joku ei halua kaikkea...tavalliset nettihuutokaupat, Sikö, Haraldssonit jne voivat joskus ottaa sisään melko epätavallisia tavaroita!

C
Tuntuu siltä, että ylivoimaisesti suurin markkina tällaisille ylijäämäerille on huutokauppa, kuten Blinto.
Todennäköisesti tavoitat myös suurimman osan ostajista/välittäjistä (sikäli kun heitä on olemassa sillä markkinalla) sitä kautta, vaikka se onkin hieman arpapeliä, kuinka hyvän maksun saat.

Kysymys on, kuinka priorisoit parhaan maksun, vähiten työtä, nopeat kaupat?

H Hispaniola sanoi:
PS huutokaupat ja ne jotka myyvät traktoreita, rakennusmateriaaleja jne. ehkä? Helpoin tapa ehkä on, että yksi ottaa kaiken, tai voit myydä mitä voit erissä, jos joku ei halua kaikkea... tavalliset verkkohuutokaupat, Sikö, Haraldssons jne. voivat joskus ottaa vastaan melko epätavallisia juttuja!
Okei!

Kiitos tosi paljon vinkistä.
Aluksi ajattelin myydä suoraan kuluttajalle, asentajalle tai peltisepälle/aurinkopaneeliyritykselle, mutta tajusin, että useimmat saattavat ostaa 1-3000 ruuvia ja sitten olla tyytyväisiä, ja olisin mieluummin myynyt tilaa varten huomattavasti halvemmalla kuin mitä olin maksanut.

Esimerkiksi jos sanotaan, että 3000 kpl maksoi minulle SS6191 7800+m, niin jos ilmoittaa tällaisesta bulkkitavarasta 2000, se pitäisi olla "kiinnostavaa?"

Samoin TS1000, joka maksoi 9000+m, pitäisi mennä kaupaksi 2000:- myös?

C cpalm sanoi:
Tuntuu, että ylivoimaisesti suurin markkina tällaisille ylijäämäerille on huutokauppa, kuten Blinto.
Todennäköisesti tavoitat suurimman osan ostajista/välittäjistä (siltä osin kuin niitä on olemassa kyseisillä markkinoilla) sitä kautta, vaikka on vähän lottoa miten hyvin saat maksettua.

Kysymys on, miten priorisoit parhaan maksun, vähimmän työn, nopean kaupan välillä?
Haluan priorisoida vähimmän työn/nopean kaupan ja maksun enemmän "symboliseksi", vaikka tietenkin haluan takaisin mahdollisimman paljon, kun kyseessä oli oma pääomani, jonka jouduin ottamaan käyttöön ruuvaamisessa, eikä minulla ole mielenkiintoa pidempään ruuvata, eikä paikkaa säilyttää niitä odotellen parempia aikoja.

Blinto, voiko yksityishenkilönä ilmoittaa kyseisellä sivustolla?

C
S skruvkakaa sanoi:
Blinto, voiko mainostaa yksityishenkilönä sillä sivustolla?
Ei, ei yksityishenkilönä, mutta yksityisenä elinkeinonharjoittajana se varmasti onnistuu.
Jos ajattelit myydä sen verottajan tutkan alla, niin valitettavasti se taitaa olla tyyliin Blocket, joka käy.

C cpalm sanoi:
No, ei yksityishenkilönä, mutta yksityisyrittäjänä se todennäköisesti onnistuu.
Jos aioit myydä sen verottajan tutkasta piilossa, niin valitettavasti Blocket on varmaankin se vaihtoehto.
Ei nyt kyllä ymmärsit väärin minua 🤣 Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että tekisin sen julkisesti tai verovelvollisena. Tunnen, ettei sillä ole enää arvostusta minulle kiinnityksenä, vaan että kaikki tuotteiden tuomat rahat kulujen ja muun jälkeen ovat ehdottomasti suuremman kiinnostuksen kohteena hehe

• Tykkään
Hep
  • Laddar…
C
S skruvkakaa sanoi:
Ei nyt ymmärsit minut väärin 🤣
Ajattelin, koska kysyit, voisiko myydä yksityishenkilönä?

Voisi ehkä auttaa. Mitä olet maksanut ruuvista ja kiinnityselementeistä?

Mikä on alin hintasi myynnille?

Onko helppoa jakaa osiksi vai onko kaikki tai ei mitään?

D Diamant sanoi:
Voisi ehkä auttaa. Mitä olet maksanut ruuvista ja kiinnityselementeistä?

Mikä on alhaisin hintasi myydä?

Onko helppoa jakaa eriin vai onko se kaikki tai ei mitään?
Olen maksanut ostohinnan Ahlsellsilta, joten olen varmaan maksanut niin paljon kuin voi maksaa 🤣 minulla on toiveena saada takaisin 20-30%

Voi jakaa osiin, jos ostaja haluaisi ostaa pienempiä eriä.

C cpalm sanoi:
Ajattelin, kun kysyit, voiko myydä yksityishenkilönä?
Joo, olenhan ottanut ne omaan pääomaan saadakseni lainatut rahani takaisin. Mutta se ei tietystikään tee mahdottomaksi mitään elinkeinonharjoittamiseen liittyvää.

Unikt namn
En voi palauttaa tbx Ahlsellille?

C
S skruvkakaa sanoi:
Jo, olenhan nostanut ne omana pääomanani saadakseni lainatut rahani takaisin.
Tapahtuu se, että Blinto antaa Verohallinnolle valvontailmoituksen, ja riippuen summista, SKV voi pitää sitä liiketoimena ja alkaa selvittää sitä, täysin riippumatta siitä, mitä sinä ja Blinto olette sopineet tai miten itse ajattelet, onko kyseessä yksityinen myynti vai ei, jne.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.