2 460 lukukertaa ·
4 vastausta
2k lukukertaa
4 vastausta
Minne lumi laskeutuu !
Rakennan taloa, jossa on 35 asteen katon kaltevuus ja harjakorkeus on 6 metriä. Kattolyhennys on 30 senttimetriä + ränni. Nyt pohdintani: mihin (kuinka kauas) lumi päätyy? Haluan sijoittaa kulkuväylän sisäänkäynnille niin, ettei lumi päädy sinne! Tietysti minulla on lumisuojat itse sisäänkäynnin yläpuolella! Onko täällä ketään, joka tietää siitä!
Haha, joo lumi päätyy kaikkialle 
Ymmärrän kysymyksesi niin, että haluat kulkureitin rinnakkain talon kanssa sisäänkäynnille asti ja haluat tietää, kuinka kaukana julkisivusta kulkureitin tulisi olla, jotta välttyy katolta tulevalta lumelta!?
Oman pohjoissuomalaisen mittapuun mukaan sanoisin, että vähintään kaksi metriä, niin jää vähän tilaa lumikolalle.
Ymmärrän kysymyksesi niin, että haluat kulkureitin rinnakkain talon kanssa sisäänkäynnille asti ja haluat tietää, kuinka kaukana julkisivusta kulkureitin tulisi olla, jotta välttyy katolta tulevalta lumelta!?
Oman pohjoissuomalaisen mittapuun mukaan sanoisin, että vähintään kaksi metriä, niin jää vähän tilaa lumikolalle.
Klikkaa tästä vastataksesi