Hei, toivon, että joku voi auttaa minua pienessä ongelmassa.

Ostin elementtirakenteisen autotallin/autokatoksen, jossa on ullakko koko rakennuksen yläpuolella.

Autotalli tulee olemaan eristetty mutta ei lämmitetty, ullakko tulee olemaan eristetty ja lämmitetty.

Oletan, että ullakolla tulee olla höyrynsulkumuovi, sekä yläpuolella että ullakkotuolit, tukipuut, vinokatto ja kattotuolien alla.

Mutta, pitääkö minun laittaa myös höyrynsulkumuovi autotallin sisäkattoon?

Autotalli seisoo maanvaraisella laatalla, kun taas autokatoksen osa rakennuksesta seisoo pilareilla.

Olisin kiitollinen, jos joku voisi vastata tähän, edes ammattilaiset timpurit eivät uskalla neuvoa minua tässä asiassa...

terveisin ja kiitos etukäteen.

/Magnus
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En laittaisi mitään diffspärr:ia, koska et tunne lämpö- ja kosteusliikkeitä. Teoriassa voi syntyä tilanne, jossa autotallissa on lämpimämpää kuin asunnossa ja silloin kosteus menee väärään suuntaan ja jää kiinni muovin väärälle puolelle.
 
Turvallisin tapa on luultavasti eristää selluloosakuidulla ja jättää höyrysulku pois.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.