Minulla on seinät, jotka on tehty OSB:stä ja kipsistä. Mitä ruuvia tulisi käyttää, jotta asiat pysyvät oikein hyvin kiinni? Seinällä on tapetti, joten sen ei missään tapauksessa pidä mennä tarpeettomasti rikki.
 
BirgitS
Sinun pitäisi käyttää puuruuvia, joka ruuvataan kiinni OSB-levyyn.

Voit leikata tapettiin ristin kohtaan, johon ruuvi menee, ja taittaa tapettiliuskat ylöspäin (olettaen, että ne eivät ole liian tiukasti kiinni). Kun poistat ruuvin, liimaat ja taitat liuskat takaisin.
 
  • Tykkään
Bond Vagabond ja 1 muu
  • Laddar…
richardtenggren
Tai "V", niin siitä tulee vain kärki :)
 
  • Tykkään
Utsliten och utdömd ja 2 muuta
  • Laddar…
5-6mm puuruuvit
 
  • Tykkään
Bond Vagabond
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.