Hei!
Joku joka tietää, minkä tyyppistä tiivistenauhaa/tiivistemembraania minun pitäisi laittaa saumaan kantavien elementtien ja Thermoblock/kellarin seinän väliin ennen kuin asennan isodränin ja täytän uudelleen?
Rakennuspiirustus, jossa punaisella korostettu paikka tiivistysmembranille kantelementin ja kellariseinän välissä.

Rakennusprojekti käynnissä, valkoiset Thermoblock-seinät kohoavat harmaalla sorapohjalla, ympärillä rakennusmateriaaleja metsäympäristössä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.