hoffret #1 Omatoimirakentaja · Stockholm · 185 viestiä 9 heiäkuu 2021 klo 19:00 hoffret Omatoimirakentaja Stockholm 185 viestiä 9 heiäkuu 2021 klo 19:00 #1 Hei! Joku joka tietää, minkä tyyppistä tiivistenauhaa/tiivistemembraania minun pitäisi laittaa saumaan kantavien elementtien ja Thermoblock/kellarin seinän väliin ennen kuin asennan isodränin ja täytän uudelleen?
Hei! Joku joka tietää, minkä tyyppistä tiivistenauhaa/tiivistemembraania minun pitäisi laittaa saumaan kantavien elementtien ja Thermoblock/kellarin seinän väliin ennen kuin asennan isodränin ja täytän uudelleen?
hoffret #2 Omatoimirakentaja · Stockholm · 185 viestiä 9 heiäkuu 2021 klo 19:03 hoffret Omatoimirakentaja Stockholm 185 viestiä 9 heiäkuu 2021 klo 19:03 #2 Voiko tämä toimia? https://bolist.se/produkt/flytmembr...hhy2ckdNk50RqQLmV3q1iqotBBDhGi0hoCNr0QAvD_BwE Pitäisikö täydentää jollain kaistalla?
Voiko tämä toimia? https://bolist.se/produkt/flytmembr...hhy2ckdNk50RqQLmV3q1iqotBBDhGi0hoCNr0QAvD_BwE Pitäisikö täydentää jollain kaistalla?