Kysymys kuuluu, olen ostanut teidän talonne, joka on rakennettu vuonna 1974, ja minulla on koko talossa katto, jota en tunnista, toivoisin apua tunnistamisessa millainen katto se on? Haluaisin apua arvioinnissa, mitä se mahdollisesti maksaisi esimerkiksi vaihtaa katto tavallisella kipsillä ja spottivaloilla? Katto näyttää tältä

• Sisäkatto, jossa on valkoiset paneelit ja kristallinen kattokruunu, ripustettu ketjulla; olohuoneen kalusteet ja kasvillisuutta taustalla.
Arvaan, että kyseessä ovat masonit- tai tretex-levyt.

Onko syynä vaihtoon, että haluat saada sileän katon ilman saumoja?

Arvioitu kustannus - ei sen arvoista :)

• Tykkään
SågspånPappspikEternit ja 1 muu
  • Laddar…
maah maah sanoi:
Arvaan, että ne ovat lastulevyjä tai kolmikerroslevyjä.

Onko syy vaihtamiseen saada tasainen katto ilman saumoja?

Arvioitu kustannus - ei kannata :)
Oikeastaan kyse on spottivalojen asentamisesta, mutta voiko sen tehdä näiden levyjen päälle? Saumat eivät häiritse minua.

Jos talo on yksikerroksinen ja sen yläpuolella on ullakko, voi asentaa spottivaloja ilman katon vaihtamista.

Jos kyseessä on välikerros, eli yläpuolella on toinen kerros, upotettuja spottivaloja ei voi asentaa.

maah maah sanoi:
Jos on yksikerroksinen talo ullakolla, niin voi laittaa upotettuja spottivaloja ilman katon vaihtoa.

Jos on välipohja, eli kerros yläpuolella, niin upotetut spottivalot eivät sovi.
Yläkerta on, joten tarkoitatko, että se ei onnistu? Sitten täytyy purkaa katto ja asentaa uusi?

Ei voi asentaa uppovalaisimia silloin.

Jos haluatte välttämättä spottar, ei tarvitse purkaa kattoa. Riittää, että asennetaan koolaus ja laitetaan uusi kipsikatto alle.

surris
Eivätkö spottar ole ulkona?🤔

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.