Hei, minulla on talo, jossa on kellari alun perin vuodelta 1946, mutta laajennuksen ja myöhemmän korjauksen yhteydessä oven vaihdossa vaikuttaa siltä, että kellarissa on 3 erilaista betonityyppiä. Mietin, mitkä betonityypit nämä ovat? Kuva 1) Laajennus? Kuva 2) Oikealla korjaus?

Olen kiinnittämässä sisäpuolista listaa kuvan 1 ikkunan ympärille, mutta koska ikkunan aukko ei ole vaaka-asennossa karminaluspuussa, haluan täyttää listan alapuolen saadakseni sen vaaka-asentoon, mitä tyyppiä laastista tai kiinnitteestä voin käyttää tähän?

• Kellarikerroksessa olevan ikkunanäkymä, jossa näkyy rakennustyövälineitä ja vesivaa'an avulla linjattu ikkunakarmi.
  • Kellariseinän rakennus, jossa on erivärisiä betonilohkoja ja kaksi kaapelia tai putkea kiinnitettynä seinään.

Paras vastaus

N Norschan sanoi:
Hei, minulla on talo kellarilla, joka on alun perin vuodelta 1946, mutta laajennuksen ja myöhemmän korjauksen yhteydessä oven vaihdon yhteydessä kellarissa näyttää olevan 3 erilaista betonia. Mitä betonityyppejä nämä ovat? Kuva 1) Laajennus? Kuva 2) Oikealla korjaus?

Olen kiinnittämässä sisävuorausta ikkunan ympärille kuvassa 1, mutta koska ikkunan aukko ei ole vaakasuorassa karminalapuussa, haluan täyttää vuorauksen alle saadakseni sen pystysuoraan, mitä lajia laastia tai kiinnitystä voin käyttää täällä?
Se ei ole betoni, se on muurauslaasti. Voit käyttää C-muuraus- ja rappauslaastia.
Luulen, että tarkoitat smygen suoristamista eikä vuorauksen, helpompaa on laittaa jotain väliin kuin käyttää laastia. Vuoraus asetetaan smygen jälkeen.
Kuvassa 2 näyttää vasemmalla olevan kevytbetoniharkko, oikealla betoniharkkoja sekä ylhäällä leca-harkkoja.

• Tykkään
Norschan
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.