S
Kipsi on helpoin. Kipsi, jonka sekoittaa veteen.
 
  • Tykkään
GabeBli
  • Laddar…
P
G GabeBli sanoi:
Minulla on joitakin reikiä kellarin seinässä, jotka haluan täyttää. Otan kiitollisena vastaan ​​vinkkejä siitä, miten edetä. Miten teen ja millä täytän?

Kiitos!
Syvät reiät ylimmässä kuvassa olisin täyttänyt ensin tyyppiä vaahtomuovia tai eristystä, sitten käyttänyt kipsilaastia 20-30 mm paksuudeltaan.
Alemman kuvan voit tasoittaa kipsilaastilla sellaisenaan..

https://www.bauhaus.se/gipsputs-5-kg-hink
 
  • Tykkään
GabeBli
  • Laddar…
Suuret reiät voit täyttää rikkoutuneilla lecaharkon paloilla yhdessä hieman Finjan korjauslaastin kanssa, jonka jälkeen voit tasoittaa päälle samalla korjauslaastilla, pienen vaurion voit hoitaa suoraan laastilla.

Mielestäni se toimii yhtä hyvin myös esimerkiksi muurauslaasti b:llä tai tasoituslaastilla, koska et tarvitse erityistä lujuutta.
 
  • Tykkään
GabeBli
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.