1 526 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Millä täytän reiät?
Syvät reiät ylimmässä kuvassa olisin täyttänyt ensin tyyppiä vaahtomuovia tai eristystä, sitten käyttänyt kipsilaastia 20-30 mm paksuudeltaan.G GabeBli sanoi:
Alemman kuvan voit tasoittaa kipsilaastilla sellaisenaan..
https://www.bauhaus.se/gipsputs-5-kg-hink
Suuret reiät voit täyttää rikkoutuneilla lecaharkon paloilla yhdessä hieman Finjan korjauslaastin kanssa, jonka jälkeen voit tasoittaa päälle samalla korjauslaastilla, pienen vaurion voit hoitaa suoraan laastilla.
Mielestäni se toimii yhtä hyvin myös esimerkiksi muurauslaasti b:llä tai tasoituslaastilla, koska et tarvitse erityistä lujuutta.
Mielestäni se toimii yhtä hyvin myös esimerkiksi muurauslaasti b:llä tai tasoituslaastilla, koska et tarvitse erityistä lujuutta.
Klikkaa tästä vastataksesi

