Hei!

Minulla on takka, jossa on piilossa oleva savupiippu (se on keittiössä) olohuoneessa. Kuitenkin itse kehyksen ympärillä ja takan sisällä on punaista tiiltä, josta en pidä. Haluaisin rapata ja maalata sen valkoiseksi.

Mitä materiaalia ja maalia minun pitäisi käyttää?
Oletan, että siellä tulee olemaan melko kuuma.

Pohdin myös, kuinka pitkälle aukon sisään voin rapata ja maalata?
Tällä hetkellä aukossa on eräänlainen kamiina.

Tietääkö joku?
 
Meillä on keittiössä savupiippu, jonka halusimme valkoiseksi. Setäni, joka on maalari, tasoitti sen ensin tavallisella seinätasoitteella, sitten maalasin erikoisella struktuurimaalilla. Siitä tuli hyvä!

terveisin terese
 
Sinun tulee käyttää laastin laatua C.

kuten esimerkiksi Finja puts o mur C tai serpo 224
voit mennä aivan sisälle asti, jos siellä on asennettu kasetti.

Per
 
T terese sanoi:
Meillä on keittiössä savupiippu, jonka halusimme valkoiseksi. Setäni, joka on maalari, tasoitti sen ensin tavallisella seinätasoitteella, sitten maalasin erikoisella struktuurimaalilla. Siitä tuli hyvä!

Ystävällisin terveisin, terese
Herätän vanhan kysymyksen. Oletteko koskaan katuneet? Ostimme tänään Becker struktuurimailaa ja nyt puolisoni lukee, että on riski, että voi satuttaa itseään, jos osuu siihen.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.