Hei,

Olen äskettäin ostanut uuden tuotannon, jossa valitsin työtason kivenyhdistelmästä. Minua huolestuttaa työtason asennus. Miksi se leikataan induktiolieden kohdalta? (0,5 cm reunojen sisäpuolella induktiolieden kohdalla) Allasta ei ole leikattu, vaan sen ympärillä on kokonainen pala levyä. Tekeekö näin? Vaikuttaa harmilliselta katkaista osa kokonaisesta työtasosta saadakseen induktiolieden... Toivottavasti ymmärrätte, mitä tarkoitan. Kiitos etukäteen jonkinlaisesta selityksestä, miksi näin tehdään.

Viimeksi muokattu:
Tarkoitatko, että he tekevät sauman keittotasossa? En hyväksyisi sitä, pyydä heitä sahaamaan keittotason paikka, ei leikkaamaan, jotta sauma olisi kauempana, mutta toisaalta yleensä ei haluta saumaa altaan ja keittotason väliin.

Viimeksi muokattu:
Aika usein se johtuu siitä, että levyillä on maksimi pituus ja jos levyn pitää olla pidempi kuin maksimipituus, jota valmistetaan, yritetään sauma sijoittaa paikkaan, jossa se näkyy vähiten. Pitkä sauma keskellä levyä näkyy enemmän kuin kaksi pientä lyhyttä palaa hellan luona.

• Tykkään
BirgitS
  • Laddar…
Jaha, pituus saattaa ehkä olla ongelma. Miksi he eivät sanoneet olevan sitä? Se on aika pitkä. Kuitenkin se on hieman outoa koska se on komposiitti, mikä ei ole kokonainen kivikappale vaan liimattu murskattu kivi, kuten olen ymmärtänyt sen. Lisäksi se on kaksoissauma, mikä ei myöskään ole loogista...

Paino ja pituus liittyvät toisiinsa, hankalaa kuljetuksen kannalta ja vaikeaa saada pitkiä pituuksia mahtumaan tietyissä kodeissa arvelen.

Olen nähnyt tätä melko usein, se on kai säästösyistä materiaalikustannuksissa. Tarkista, että se on suora sitten vain. Se näyttää rumalta, jos liesi leijuu ilmassa yhdeltä puolelta tämän takia.

Kiitos vastauksista! Ilmeisesti näin tehtiin, mutta he saivatkin tukea saumoihin. Palaa pystyi helposti heiluttamaan hällin alapuolelta, mitä en pitänyt hyväksyttävänä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.