Hei!

Olen rappaillut muutamia huoneita kellarissa Weber 142:lla (kalkkilaasti) ja nyt aion maalata uudelleen rapatut seinät. Minkä värin pitäisi oikeastaan valita? Jotkut sanovat silikaattiväriä, mutta toisten mielestä se on liian kova kalkkirapille? Onko vain kalkkiväri sopiva?
 
K
Silikat vaatii vähintään käyttöluokan C ja Kalkbruk on E:ssä, joten kalkkimaali on se, mitä tarvitaan. Jotkut maalaavat silti Silikatilla ja se voi toimia, koska se on sisätiloissa, mutta siitä ei ole takuuta, joten on jokaisen oma päätös ottaa riski, mutta jos menee pieleen, ei ole mahdollisuutta valittaa.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.