Hei,

Eteisessä aion kiinnittää joitakin isompia "nuppeja", jotka puoliso on ostanut vaatteiden ripustamista varten.

Mutta nyt ongelmaan!
Eteisen seinä on kipsilevyä.

Etsin muovista kipsiproppua, jonka voi kiristää ja sitten irrottaa ruuvin ja kiinnittää nupin.

Onko olemassa sellaista muoviproppua kipsiseinälle?

Kaikki olisi mennyt hyvin sillä kipsipropulla, joka minulla on kotona, mutta heti kun irrotan ruuvin, se tuhoutuu ja muuttuu epävakaaksi.

Haluan siis löytää muovisen kipsipropun, jota voi kiristää, ja josta voi irrottaa ruuvin ja kiinnittää toisen ruuvin.

Toivottavasti joku ystävällisesti voi auttaa minua.

/Fredrik

• Käsi pitelee suurta mustaa nuppia, jossa on metalliruuviosa kiinnitettynä; tausta on vaaleaa puulattiaa.
Olen itse asentanut vastaavat nupit, silloin ruuvasin nämä suoraan tulppaan. Mutta outoa, että sinun ovat niin erittäin lyhyt sisäänrakennettu ruuvi, että ymmärrän sen olevan vaikeaa.

N noupe sanoi:
Olen itse asentanut vastaavat nupit, kierretty suoraan proppuun. Mutta kummallista, että sinun nupeillasi on niin kovin lyhyt sisäänrakennettu ruuvi, joten ymmärrän, että se on vaikeaa.
Joo, tosi lyhyt.

En tiedä miten minun pitäisi tehdä tämän ratkaisemiseksi.

Jos et ehdottomasti saa sitä toimimaan, etkä tiedä, toimiiko vinkki Duotecista, ja vaimosi voi palauttaa nykyiset nupit, niin esimerkiksi Muuton "the dots" on enemmän tavanomaisella pituudella ruuveissa. Ne näkyvät alla olevassa kuvassa. Tietenkin myös budjettikysymys, alla oleva paketti maksaa varmaan joitakin satasia. Onnea joka tapauksessa

Pakkaus, jossa on viisi eri kokoista puista Muuto "the dots" koukkua ja kiinnitysruuveja.

Nicro Nicro sanoi:
[linkki]

Asenna Duotec, sitten voit kiinnittää nuppia, jos se on 5 mm ruuvi.

Mutta eikö tuo tulppa kuitenkaan kiinnity?

Ruuvihan on niin lyhyt?

En nähnyt kuvaa ennen kuin vastasin. :( Se ruuvi ei ollut pitkä. :)

Fill & fix perfohylsyillä, jotka tulevat mukana, pitäisi ratkaista ongelman. Poraa, laita perohylsa ja suihkuta fill & fix. Sitten asennat nuppin kun massa on kovettunut muutaman minuutin jälkeen.

250 kr fill&fix - pian halvempaa toiset nupit ;)

Tai yrittää ottaa ulos pienen ruuvin ja liimata pidempi sisään.

N noupe sanoi:
250 spänn för fill&fix - snart billigare med andra knoppar ;)

Eller försöka få ut den lilla skruven och limma in en längre.

Sen voi poistaa ilman ongelmia.
Mistä löydän saman kokoisia, mutta pitkiä?

Onhan toisella puolella kierteet, joten minun pitää löytää juuri yhtä lyhyt tuolta puolelta joka menee nuppiin ja sitten toisessa päässä pitäisi olla huomattavasti pidempi.

• Käsi pitelee messinkistä kierreholkkia mustan pyöreän esineen vieressä; etsitään pidempää versiota.
Viimeksi muokattu:
Ratkaisin ongelman... helvetti, niin mukavaa :)

• Tykkään
Trollskidan ja 2 muuta
  • Laddar…
Et saa jättää minua noin... syntynyt utelias olen... Kuinka ratkaisit sen?

Katkaisin pitkän puuruuvin pään ja kierteitin sileän osan?

Katkaistu ruuvin pää molly-tulppaan ja suoraan sisään?

• Tykkään
tergo ja 1 muu
  • Laddar…
Ajoin Molly:n sisään ja otin ruuvin ulos sekä katkaisin pään.

Sopi täydellisesti "nuppiin".

Halpa ja vakaa ratkaisu :)

• Tykkään
JLov ja 1 muu
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.