Olen itse asentanut vastaavat nupit, silloin ruuvasin nämä suoraan tulppaan. Mutta outoa, että sinun ovat niin erittäin lyhyt sisäänrakennettu ruuvi, että ymmärrän sen olevan vaikeaa.
Olen itse asentanut vastaavat nupit, kierretty suoraan proppuun. Mutta kummallista, että sinun nupeillasi on niin kovin lyhyt sisäänrakennettu ruuvi, joten ymmärrän, että se on vaikeaa.
Joo, tosi lyhyt.
En tiedä miten minun pitäisi tehdä tämän ratkaisemiseksi.
Jos et ehdottomasti saa sitä toimimaan, etkä tiedä, toimiiko vinkki Duotecista, ja vaimosi voi palauttaa nykyiset nupit, niin esimerkiksi Muuton "the dots" on enemmän tavanomaisella pituudella ruuveissa. Ne näkyvät alla olevassa kuvassa. Tietenkin myös budjettikysymys, alla oleva paketti maksaa varmaan joitakin satasia. Onnea joka tapauksessa
En nähnyt kuvaa ennen kuin vastasin. Se ruuvi ei ollut pitkä.
Fill & fix perfohylsyillä, jotka tulevat mukana, pitäisi ratkaista ongelman. Poraa, laita perohylsa ja suihkuta fill & fix. Sitten asennat nuppin kun massa on kovettunut muutaman minuutin jälkeen.
250 spänn för fill&fix - snart billigare med andra knoppar
Eller försöka få ut den lilla skruven och limma in en längre.
Sen voi poistaa ilman ongelmia.
Mistä löydän saman kokoisia, mutta pitkiä?
Onhan toisella puolella kierteet, joten minun pitää löytää juuri yhtä lyhyt tuolta puolelta joka menee nuppiin ja sitten toisessa päässä pitäisi olla huomattavasti pidempi.