1 138 lukukertaa ·
4 vastausta
1k lukukertaa
4 vastausta
Mikä tiivistemassa?
Silikonia ei voi maalata eikä se ole niin helppo liimata. Käytä lateksia ja anna sen kuivua kunnolla, voi kutistua ja haljeta aika hyvin. Toinen vaihtoehto on välimuoto, PU-sauma sikaflex at connection. Ei kutistu samalla tavalla kuin lateksi/akryyli ja on helpompi maalata kuin silikoni.
Klikkaa tästä vastataksesi
