Ääriseinän ja sisäseinän (ytong) välissä on tiivistysmassa, joka on kuivunut ja kutistunut.
Yläosa kuivuneesta ja kutistuneesta tiivistemassasta kahden seinän välissä, halkeillut ja osittain irronnut.
Mitä voin parantaa?
Ajattelimme laittaa Easy Coverin.
 
Sisätiloissa lateksi toimii hyvin.
 
Lateksi on hyvä. Ei missään nimessä silikoni.
 
Kiitos. Ihan uteliaisuudesta, miksi ei silikon?
 
Silikonia ei voi maalata eikä se ole niin helppo liimata. Käytä lateksia ja anna sen kuivua kunnolla, voi kutistua ja haljeta aika hyvin. Toinen vaihtoehto on välimuoto, PU-sauma sikaflex at connection. Ei kutistu samalla tavalla kuin lateksi/akryyli ja on helpompi maalata kuin silikoni.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.