Mietin, mikä sen nimi on ja mistä sen voi ostaa?

• Kiinnitetty metallinen maakiila, joka on asetettu maahan, ympärillä kiviä ja maata.
Maapohjanankkuri ehkä?

M mgranbom sanoi:
Maakiila ehkä?
olen googlannut sen, mutta en ole löytänyt mitään, joka näyttää siltä.

M mgranbom sanoi:
Lukuun ottamatta ketjua:

[linkki]

[linkki]

/M
vaikea sanoa kuvasta, mutta ne näyttävät hieman heikommilta, vaikka kuvat saattavat hämätä.
Ehkä ne voivat toimia tarkoitukseen kuitenkin.

Se, mitä olet kuvannut, näyttää olevan kunnollinen ankkuri sähkö- tai puhelinpylvään tukemiseen.
En voi muistaa nimeä, jota käytettiin, mutta ehkä tällä tiedolla voit löytää lisää?

• Tykkään
Marlun017
  • Laddar…
snuttjulle snuttjulle sanoi:
Se, mitä olet kuvannut, näyttää olevan tukeva ankkuri, jolla tuetaan sähkö- tai puhelinkuuloketta.
En voi keksiä nimeä, jota käytettiin, mutta tällä tiedolla voit ehkä löytää lisää?
olet oikeilla jäljillä - se on kaapeli, joka tukee sähköpylvästä.

J JonasJN sanoi:
Bergögla
spot on!!
Toisin sanoen se on kiinnitetty alas kallioon.
Silloin ei varmaankaan kannata yrittää siirtää sitä.
Minun täytyy nimittäin ankkuroida se muualle, koska se on tulevan frigga:n tiellä.
Paras vaihtoehto olisi ehkä asettaa uusi sopivaan paikkaan ja katkaista vanha.

Oli myös samankaltaisia, joissa pohjassa oli betonilaatta. Mutta sinun ei pitäisi ryhtyä kaivamaan tai siirtämään mitään, mikä pitää sähköpylvään paikallaan. Riski on, että pylväs kaatuu.

Näyttää silmukkarengas, yleensä valettu betonilohkare pohjalla tai "juuston muotoinen" rautarakennelma.
Olivat yleisiä ennen rautateillä.
Jos tunnet teräsköyden joka menee ylös pylvääseen, tunnet josko siinä on jännitystä tai onko se löysä, jos siinä on jännitystä, en suosittele sen vapauttamista ennen kuin sinulla on jotain muuta joka pitää pylvään paikallaan.

Sen täytyy olla joku, joka omistaa tolpan. Onko tolppa sinun maallasi?

Stagskivi vetotangolla. Televerket ja sähköyhtiö käyttivät sellaisia puuristeille.
Minulla on pari sellaista tontillani.

Äläkä koske tähän, muuten voit joutua syytteeseen ja maksuvelvolliseksi.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.